آمادگی کامل برای بازگشایی مدارس داریم
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۱۷
شناسه : 302678
3
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب: معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب گفت: آمادگی 100 درصدی مدارس برای بازگشایی و آغاز سال تحصیلی داشته و با تلاش ها و برنامه ریزی های انجام گرفته، هیچ کلاسی بدون معلم نخواهیم داشت.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، رستم وکیلی درگفت و گو با خبرنگاران در میاندوآب ضمن اعلام آمادگی ۱۰۰ درصدی مدارس برای بازگشایی و آغاز سال تحصیلی، اظهار کرد: مدارس بعد از دو سال  درمهرماه باشکوه تر از قبل بازخواهدشد وآموزش کلا حضوری خواهد بود.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب افزود: با تلاش ها و برنامه ریزی های انجام گرفته، هیچ کلاسی بدون معلم نخواهیم داشت.

وی با اشاره به برگزاری جشن شکوفه ها در روز ۳۱ شهریور در مدارس ابتدایی، گفت: زنگ مهر نیز به صورت سراسری در دوم مهرماه همزمان با سراسر کشور در مدارس میاندوآب به صدا در خواهد آمد.

وکیلی تصریح کرد: کلیه تدابیر لازم برای آغاز و برگزاری یک سال تحصیلی خوب و پرشور اندیشیده شده و کتب درسی مدارس نیز تهیه و توزیع شده است.

مدیرآموزش وپرورش میاندوآب گفت: درب مدیریت آموزش وپرورش به روی تمام ارباب رجوع باز بوده و وقت ملاقات بدون وقت قبلی خواهدبود.

وی با بیان اینکه معلمان تشنه محبت هستند، اظهار کرد:من هم باافتخارمی گویم دبیرهستم وافتخارمی کنم که به عنوان خادم آموزش وپرورش  هستم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.