آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در میاندوآب/ اهدای 84 سری جهیزیه به نوعروسان
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵
شناسه : 288300
2

‏مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با اهدای 84 سری جهیزیه برای نو عروسان در میاندوآب آغاز شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ‏مرحله دوم رزمایش ‎#کمک_مومنانه با اهدای 84 سری جهیزیه برای نوعروسان در میاندوآب به همت قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب و با حضور امام جمعه، فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب و جمعی از مسئولین شهرستانی آغاز شد.

در حاشیه برگزاری مرحله دوم این رزمایش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به خبرنگار زرین خبر، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در درگاه الهی، گفت:  در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده بر اثر  شیوع کرونا، رزمایش کمک مومنانه در شهرستان میاندوآب نیز همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ اظهار کرد:در مرحله نخست از رزمایش کمک مومنانه و در حرکت خداپسندانه به تعداد یک هزار و ۷۰۰ هزار بسته، دو هزار بسته توسط فرمانداری، ۶۰۰ بسته از طریق خیرین و ۱۰۰ بسته توسط تشکل های مردم نهاد تهیه و توزیع شد.

وی افزود: در آغاز مرحله دوم رزمایش نیز امروز همزمان با سراسر استان، 84 سری جهیزیه تدارک دیده شده به همت معاونت مردمیاری قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه، توسط بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به نوعروسان اهدا می شود.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.