آغاز ماراتن تبلیغاتی کاندیداها در میاندوآب/ رقابت 10 نفر برای تصاحب کرسی میاندوآب در مجلس
۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
شناسه : 287015
5

تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در میاندوآب به صورت رسمی همزمان با سراسر کشور به مدت یک هفته آغاز شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، با آغاز مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات انتخاباتی از حالت غیررسمی به رسمی تبدیل شد تا داوطلبان، به صورت جدی تر وارد کارزار انتخابات شده و تلاش خود را برای جلب نظر مردم آغاز کنند.

با شروع فصل تبلیغات در کار و زارهای انتخاباتیِ انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوره جدیدی از فعالیت های مختلف الابعاد نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها رقم می خورد.

با آغاز ايام قانوني تبليغات، شور و شوق خاصي در سطح شهر میاندوآب حاكم شده است، فعال شدن ستادها، توزيع پوسترها و نصب آنها در شيشه مغازه ها و نقاط پررفت و آمد، چهره خاصي به شهر میاندوآب بخشيده است.

در این میان برخی از کاندیداها و هواداران آنها از فضای مجازی نیز غفلت نکرده اند و علاوه برتبلیغات شهری به سمت تبلیغ در فضای مجازی نیز روی آورده اند.

رقابت 10 نفر برای تصاحب کرسی میاندوآب در مجلس

در این زمینه فرماندار میاندوآب از تایید صلاحیت نهایی ۱۱ نفر برای رقابت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه میاندوآب خبر داد که یک نفر از آنها به صورت رسمی و دو نفر نیز به صورت غیررسمی انصراف داده اند.

مهدی قهرمانی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: صلاحیت ۱۱ نفر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان میاندوآب تایید شده است.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه برای اخذ آرای مردمی ۱۶۰ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه میاندوآب پیش بینی شده است، تصریح کرد: از این تعداد ۱۰۱ شعبه ثابت و ۵۹ شعبه سیار هستند.

قهرمانی با اشاره به اینکه ۲۰۶ هزار نفر در حوزه انتخابیه واجد شرایط رای دادن هستند، اظهار کرد: امسال ۱۰هزار و ۸۷۶ نفر برای نخستین بار در پای صندوق های رای حاضر می شوند.

وی با بیان اینکه نزدیک به دو هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی در برگزاری انتخابات در شهرستان میاندوآب مشارکت خواهند کرد، افزود: از افراد با تجربه در امر برگزاری انتخابات در شعبات اخذ رای استفاده خواهیم کرد

فرماندار میاندوآب گفت: تمامی بسترها برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور فراهم است و کلاس های آموزشی لازم برای عوامل اجرایی برگزار شده و در آینده نیز برگزار می شود.

قهرمانی تصریح کرد: در بخش مرکزی تعدا ۵۴ شعبه اخذ رای شهری و تعداد ۶۱ شعبه روستایی، در بخش مرحمت آباد تعداد ۵ شعبه شهری و ۱۲ شعبه روستایی و در بخش باروق نیز ۳ شعبه شهری و ۲۴ شعبه روستایی خواهد بود.

به گفته فرماندار میاندوآب، مهدی عیسی زاده، علی احمدی، معصومه خلیل زاده،غلامرضا کبیری، سجاد مقدم ،زیبا یزدانی، احمد رستمی، بهنام تقی زاده، جلیل نورمحمدی، رقیه ایمانی و مهدی مقدم ۱۱ نفر تایید صلاحیت شده برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه میاندوآب هستند.

هم چنین زیبا یزدانی یکی از کاندیداهای انتخاباتی از حوزه انتخابیه میاندوآب  با حضور در فرمانداری از حضور در ماراتن انتخابات انصراف خود را اعلام کرده است و احمد رستمی و سجاد مقدم نیز در روزهای گذشته با اعلام حمایت از کاندیداهای دیگر انصراف خود را اعلام کرده اند ولی هنوز این انصراف خود را رسمی نکرده و به صورت کتبی اعلام ننموده اند.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.