آغاز فرایند رای گیری انتخابات در میاندوآب/۲۲۲شعبه اخذ رای، میزبان رای دهندگان شدند
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۳:۴۷
شناسه : 261679
7

همزمان با سراسر کشور، فرایند رای گیری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، از ساعت ۸ صبح امروز در شعب اخذ رای در شهرستان میاندوآب آغاز شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، بالاخره انتظارها به سر رسید و با رسیدن عقربه ساعت روی عدد ۸ در ۲۹ اردیبهشت، اخذ رای  از ساعت ۸ صبح امروز ۲۹ اردیبهشت، در میاندوآب همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

بر اساس قانون، رای گیری در تمام شعبات اخذ رای از ساعت ۸ صبح آغاز و تا ساعت ۱۸ ادامه دارد و در صورت تمدید رای گیری توسط  ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام می شود.

بر اساس اعلام مسئولان اجرایی انتخابات، تمهیدات لازم برای رای گیری در تمام نقاط روستایی و شهری اندیشیده شده و شعبات اخذ رای ثابت و سیار، آرای مردم را جمع آوری می کنند.

در انتخابات امسال، شش نفر توسط شورای نگهبان به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری، تایید صلاحیت شدند که در نهایت دو نفر انصراف داده و امروز رقابت برای انتخاب به عنوان رئیس دولت دوازدهم بین چهار نفر آغاز شد و در انتخابات شورای شهر در میاندوآب نیز بعد از آغاز فرایند ثبت نام و رسیدگی به صلاحیت ها، در نهایت ۱۰۵ نفر برای رسیدن به هفت کرسی پارلمان شهری در میاندوآب باقی ماندند.

به گفته فرماندار میاندوآب، تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اندیشیده شده است.

هم چنین تعداد ۲۲۲ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در شهرستان میاندوآب پیش بینی شده است که کار جمع آوری و اخذ آرای مردمی را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.