آغاز فرایند رای گیری انتخابات در میاندوآب/160 شعبه اخذ رای، میزبان رای دهندگان شدند
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۸:۰۴
شناسه : 287118
5

همزمان با سراسر کشور، فرایند رای گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت 8 صبح امروز در شعب اخذ رای در شهرستان میاندوآب آغاز شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، بالاخره انتظارها به سر رسید و با رسیدن عقربه ساعت روی عدد 8 در دوم اسفندماه، فرایند رای گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در میاندوآب نیز همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

بر اساس قانون، رای گیری در تمام شعبات اخذ رای از ساعت 8 صبح آغاز و تا ساعت 18 ادامه دارد و در صورت تمدید رای گیری توسط  ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام می شود.

بر اساس اعلام مسئولان اجرایی انتخابات، تمهیدات لازم برای رای گیری در تمام نقاط روستایی و شهری اندیشیده شده و شعبات اخذ رای ثابت و سیار، آرای مردم را جمع آوری می کنند.

در این زمینه مهدی قهرمانی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: هشت نامزد برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان میاندوآب به رقابت می پردازند.

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه برای اخذ آرای مردمی ۱۶۰ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه میاندوآب پیش بینی شده است، تصریح کرد: از این تعداد ۱۰۱ شعبه ثابت و ۵۹ شعبه سیار هستند.

قهرمانی با اشاره به اینکه ۲۰۶ هزار نفر در حوزه انتخابیه واجد شرایط رای دادن هستند، اظهار کرد: امسال ۱۰هزار و ۸۷۶ نفر برای نخستین بار در پای صندوق های رای حاضر می شوند.

وی با بیان اینکه نزدیک به دو هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی در برگزاری انتخابات در شهرستان میاندوآب مشارکت خواهند کرد، افزود: از افراد با تجربه در امر برگزاری انتخابات در شعبات اخذ رای استفاده شده است.

فرماندار میاندوآب تصریح کرد: در بخش مرکزی تعدا ۵۴ شعبه اخذ رای شهری و تعداد ۶۱ شعبه روستایی، در بخش مرحمت آباد تعداد ۵ شعبه شهری و ۱۲ شعبه روستایی و در بخش باروق نیز ۳ شعبه شهری و ۲۴ شعبه روستایی خواهد بود.

گفتنی است مهدی عیسی زاده، علی احمدی، معصومه خلیل زاده،غلامرضا کبیری، بهنام تقی زاده، جلیل نورمحمدی، رقیه ایمانی و مهدی مقدم هشت نفری هستند که برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه میاندوآب با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.