آغاز طرح صدور اسناد مالکیت تک برگی برای اراضی کشاورزی میاندوآب
۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۱۰
شناسه : 303920
4
رییس اداره ثبت اسناد و املاک میاندوآب خبر داد؛ رییس اداره ثبت اسناد و املاک میاندوآب گفت: قرارگاه جهادی صدور اسناد مالکیت تک برگی به اراضی کشاورزی، با همکاری ادارات ثبت اسناد، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در میاندوآب فعالیت خود را آغاز کرد.
پ
پ

سعید سیفی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر  در حاشیه تشکیل قرارگاه جهادی شهید مهدی باکری، اظهار کرد: طرح صدور سند مالکیت تک برگ به جای اسناد دفترچه ای قدیمی با هدف اثبات مالکیت رسمی با تهیه نقشه ثبتی کاداستر آغاز شده است.

رییس اداره ثبت اسناد و املاک میاندوآب با بیان اینکه اجرای این طرح مزایای خوبی برای روستاییان و کشاورزان منطقه خواهد داشت، افزود: این طرح،  تسهیل در ارائه خدمات فنی و اعتباری همچون دریافت تسهیلات و کاهش اختلافات ملکی و سهولت در نقل و انتقال اراضی کشاورزی و رضایت اهالی را بهمراه خواهد داشت.

وی گفت: از بخشداران و دهیاران انتظار داریم با آگاه سازی کشاورزان از مزایای این طرح، کارکنان و نقشه برداران اداره ثبت اسناد را یاری نمایند.

سیفی تصریح کرد:برای جلوگیری از هرگونه  تخلف مالی، تنها نقشه بردارانی مجاز به حضور در اراضی کشاورزی هستند که معرفی نامه رسمی اداره ثبت اسناد را همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.