آغاز طرح زمستانی هلال‌احمر در آذربایجان‌غربی
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
شناسه : 304169
2
مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: طرح زمستانی هلال احمر از امروز چهارشنبه ۲۳ آذر ماه در استان با مشارکت دستگاه‌های همکار در این طرح آغاز می‌شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، شهرام میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار اروم نیوز، با بیان اینکه طرح زمستانی امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امروز در آذربایجان‌غربی آغاز می‌شود، اظهارداشت: طرح زمستانی هلال احمر با هدف امداد رسانی در شرایط خاص جوی، بروز برف و کولاک و یخ بندان در راه های اصلی با همکاری نیروهای داوطلب این جمعیت همه ساله اجرایی می‌شود.

وی افزود: طرح زمستانی هلال احمر از امروز چهارشنبه ۲۳ آذر ماه در استان با مشارکت دستگاه‌های همکار در این طرح آغاز می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی عنوان کرد: جمعیت هلال احمر در طرح زمستانی با ۲۲ پایگاه ثابت و سیار به مردم و مسافران خدمت رسانی خواهد کرد و علاوه بر پایگاه‌های بین شهری، پایگاه‌های سطح شهر هم به صورت آماده باش خواهند بود تا خدمات خود را در فصل زمستان در سطح استان ارائه دهند.

وی عنوان کرد:  در این طرح جمعیت هلال احمر بیش از ۴۰ دستگاه آمبولانس و خودرو امدادی در خدمت مردم خواهند بود و علاوه بر اینها تمامی شعب هلال احمر استان در آماده باش کامل خواهند بود.

میرزایی در تشریح جزئیات این طرح گفت: این طرح به مدت سه ماه از ۲۳ آذرماه به صورت شبانه روز توسط ۲۳ پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت بین شهری، کوهستانی، واکنش سریع و امداد هوایی اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.