آغاز توزیع ۲هزار بسته معیشتی و ۲۸ سری جهیزیه به نوعروسان میاندوآبی+ تصاویر
۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
شناسه : 291745
7

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: به مناسبت پنجم آذرماه، ۲۸ سری جهیزیه به نوعروسان میاندوآبی اهدا و توزیع دو هزار بسته معیشتی در این شهرستان آغاز شد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، مراسم اهدای ۲۸ سری جهیزیه به نوعروسان در شهرستان میاندوآب از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) و بسیج سازندگی در میاندوآب امروز برگزار شد.

در حاشیه برگزاری این مراسم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب به خبرنگار زرین خبر، گفت: امروز همزمان با سراسر استان، هشت سری جهیزیه تدارک دیده شده به همت معاونت مردمیاری قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه و ۲۰ سری جهیزیه تدارک دیده شده توسط بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب، خیرین و حوزه های مقاومت بسیج به نوعروسان اهدا می شود.

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ اظهار کرد: هم چنین به مناسبت پنجم آذرماه علاوه بر ۲۸ سری جهیزیه که به نوعروسان میاندوآبی اهدا شد، دو هزار بسته معیشتی در این شهرستان نیز توزیع می شود.

وی افزود: هم چنین به همین مناسبت، تعدادی از بسیجیان نیز با حضور در پایگاه انتقال خون میاندوآب، در پویش سراسری اهدای خون شرکت کردند.

این اقلام با حضور امام جمعه شهرستان میاندوآب، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب،مسئول دفتر نمایندگی ولی ففیه در ناحیه و مدیر حوزه علمیه برادران و بسیج سازندگی تقدیم نوعروسان بسیجی شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.