آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر/116 نفر برای هفت کرسی شورای شهر میاندوآب رقابت می کنند
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۵:۰۴
شناسه : 261434
10

تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر در میاندوآب به صورت رسمی همزمان با سراسر کشور به مدت یک هفته آغاز شد تا 116 کاندیدا فعالیت خود را برای جلب آرای مردم شروع کنند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، با آغاز مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تبلیغات انتخاباتی از حالت غیررسمی به رسمی تبدیل شد تا داوطلبان، به صورت جدی تر وارد کارزار انتخابات شده و تلاش خود را برای جلب نظر مردم آغاز کنند.

در همین زمینه فرماندار میاندوآب در گفت و گویی که با خبرنگاران داشت، گفت: در زمان ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 131 نفر از شهر مياندوآب ، 16 نفر از شهر چهاربرج و 12 نفر از شهر باروق و در  مجموع  159 نفر از اين سه شهر برای عضویت در شورای اسلامی شهر نام نویسی کردند.

ناصر امیری اظهار کرد: از تعداد 159 نفر ثبت نامی، پنج نفر از شهر چهاربرج در زمان ثبت نام انصراف خود را کتباً به ستاد انتخابات تسليم و در زمان قانوني رسيدگي به صلاحيت داوطلبان در هيأت اجرائي شهرستان تعداد 154 پرونده مورد بررسي قرار گرفت که یک نفر رد صلاحيت شد.

وی افزود: در بررسي پرونده داوطلبان توسط هيأت نظارت شهرستان نیز 10 نفر رد صلاحیت شد که با یک نفر رد صلاحيت شده توسط هيأت اجرائي جمعاً 11 نفر در هيأت نظارت رد صلاحيت شدند.

فرماندار میاندوآب تصریح کرد: پس از بررسي در هيأت نظارت استان از 11 نفر رد صلاحيت شده نیز تعداد چهار نفر مورد تأييد قرار گرفته اند که در صورت اعتراض به هيأت مرکزي ، ممکن است از افراد جديدی رد و يا  تایید صلاحيت شوند.

امیری بیان کرد: پس از اعلام نتايج بررسي ها، هشت نفر از مياندوآب و یک نفر از شهر باروق انصراف خود را به ستاد انتخابات فرمانداري اعلام کرده اند و در حال حاضر در سه شهر مياندوآب ، چهاربرج و باروق تعداد 138 نفر که از این تعداد 116 نفر شهر میاندوآب، 11 نفر از شهر چهاربرج و11 نفر از شهر باروق براي رقابت در کسب کرسي شوراي اسلامي شهر باقي مانده اند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.