آغاز برنامه های تابستانی کانون های مساجد از امروز/ 60هزار نفر عضو کانون مساجد آذربایجان غربی هستند
۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۹:۴۶
شناسه : 263247
4

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: برنامه های تابستانی کانون های فرهنگی، هنری مساجد به منظور پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان از ۲۰ تیر ماه در یک هزار و 153 کانون آغاز می شود.

پ
پ

حجت الاسلام اباذر بیگی  در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد:  هم اکنون بیش از 60 هزار نفر عضو کانون های مساجد استان هستند که پیش بینی می شود این تعداد در ایام تابستان به دو برابر افزایش یابد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی  افزود: یک هزار  و153 کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان وجود دارد که از این تعداد 696 کانون در سطح شهرها و 457 کانون در روستاها مستقر هستند.

وی به آغاز برنامه های تابستانی کانون های فرهنگی، هنری مساجد برای پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان از ۲۰ تیر ماه(امروز) خبر داد و گفت: کانون های مساجد به منطور پرکردن اوقات فراغت سالم و بانشاط در کنار رشد معنویات نوجوانان، جوانان و حتی خردسالان برنامه های مختلف، ورزشی، اردویی و تفریحی تدارک دیده اند.

بیگی تصریح کرد: در طول تابستان برنامه هایی مانند برگزاری کلاس های قرآنی، گردشگری، اردوی درون استانی و برون استانی به ویژه اردوی زیارتی، کلاس های تقویتی، صنایع دستی و فنی و حرفه ای بر حسب ظرفیت و توانایی کانون ها  برگزار می شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.