آشنایی با نخستین شهید خلبان میاندوآب
۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۰۶
شناسه : 318236
2
شهید خلبان رامین جدی در سال ۱۳۶۶ در روستای گرده رش میاندوآب و در خانواده‌ای کاملاً متدین و فرهنگی متولد شد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، شهید خلبان رامین جدی در سال ۱۳۶۶ در روستای گرده رش میاندوآب و در خانواده‌ای کاملاً متدین و فرهنگی متولد شد. دوران ابتدایی و راهنمایی را به ترتیب در دبستان شهید عبادی و مدرسه راهنمایی نبوت همان روستا گذراند سپس برای دورهٔ متوسطه به شهرستان میاندوآب رفت و در دبیرستان شهید فروغی مشغول به تحصیل گشت و بعد از آن در مرکز پیش‌دانشگاهی رسالت دروس پیش‌دانشگاهی را با موفقیت تمام پشت سر گذاشت. (شهید جدی در تمام دوره‌ها از دانش‌آموزان ممتاز بودند).
بعد از گذراندن این دوران شهید وارد دانشگاه انتظامی تهران شد و مقطع کاردانی را در آن دانشکده به پایان رساند و بعد از دورهٔ کاردانی با موفقیت در آزمون انتخابی برای خلبانی از بین دانشجویان نفر سوم آزمون شده و وارد دانشگاه خلبانی در اصفهان شد و آن مقطع را نیز با درخشش کامل به پایان رساند و در تهران مشغول به خدمت برای ملت خود شد.
شهید همچنین در کنکور سال ۹۰ در کارشناسی زبان انگلیسی نیز قبول شده و مشغول تحصیل بودند و در مأموریت اخیر وی که به استان سیستان و بلوچستان پرواز داشتند بر اثر سانحه‌ای که بر بالگرد آنها رخ داد در دوم دی‌ماه سال ۱۳۹۰ خلبان رامین جدی و دو نفر از همکاران ایشان (بهمن عبدالعلی پور و مرتضی بنی النجار) به درجهٔ رفیع شهادت نایل گشت.
انتهای خبر/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.