آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در میاندوآب برگزار شد
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
شناسه : 261040
6

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۶ دانشگاه ها، همزمان با سراسر کشور با رقابت پنج هزار و ۲۶ نفر در میاندوآب برگزار شد.

پ
پ

رئیس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه برگزاری این آزمون گفت: این آزمون در روزهای پنج شنبه و جمعه ۷ و ۸ اردیبهشت ماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر  در مرکز آموزش عالی شهیدباکری میاندوآب مجری آزمون های سازمان سنجش کشور در جنوب آذربایجان غربی و دانشگاه پیام نور میاندوآب برگزار شد.

افشار کبیری اظهار کرد: در این آزمون پنج هزار و ۲۶ نفر از داوطلبان از شهرهای جنوب آذربایجان غربی حضور داشتند که از این تعداد دو هزار و ۹۱۱ نفر داوطلب مرد و دو هزار و ۱۱۱  نفر زن بودند که با یکدیگر در این آزمون به رقابت پرداختند.

وی افزود: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ در ۱۳۸ رشته امتحانی و ۶۲ رشته امتحانی شناور و هفت گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی، منابع طبیعی، هنر و دامپزشکی برگزار شد.

رئیس مرکز آموزش عالی شهید باکری میاندوآب با اشاره به همکاری نهادها و ادارات شهرستان و عوامل اجرایی در برگزاری هرچه بهتر این آزمون، تصریح کرد: از زحمات فرمانداری، شورای تامین، فرماندهی انتظامی شهرستان، ادارات راه و شهرسازی، برق و شبکه بهداشت و درمان و دانشگاه پیام نور و سایر نهادهای مسئول نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.