آرمان های شهدا به نسل دانش آموز انتقال یابد
۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
شناسه : 303326
3
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: آرمان های شهدای دانش آموز و شهیدان را که در راه انقلاب و در راه مبارزه با استکبار، فداکاری کرده اند به دانش آموزان عزیز انتقال دهیم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده امروز در دیدار با رئیس آموزش و پرورش میاندوآب ضمن تبریک انتصاب وی به این سمت، اظهار کرد: دانش آموز، مهم ترین عنصر جامعه است و باید در صدر توجهات مسئولین باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: نرم افزاز موفقیت دانش آموزان و پیشرفت کشور، مجهز شدن دانش آموزان به دو بال علم و ایمان است.

وی با اشاره به فرارسیدن روز دانش آموز و هفته بسیج دانش آموزی، گفت: روز دانش آموز و هفته بسیج دانش آموزی فرصت مناسب و مغتنمی است تا آرمان های شهدای دانش آموز و شهیدان را که در راه انقلاب و در راه مبارزه با استکبار، فداکاری کرده اند به دانش آموزان عزیز انتقال دهیم.

فرج زاده با تاکید بر اینکه نباید در قبال مسائل فرهنگی، اجتماعی جامعه بی تفاوت باشیم، تصریح کرد: ما در هیچ کجای دنیا بویژه در اسلام بی تفاوتی نداریم، بی تفاوتی یعنی کمک به جبهه دشمن، قطعا نیز هیچ مسئولی نمی تواند بی تفاوت باشد و باید وظیفه خود را در قبال جامعه انجام دهد.

رستم وکیلی مدیر آموزش و پرورش میاندوآب نیز در این دیدار بر لزوم همکاری بسیج و آموزش و پرورش تاکید کرد.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.