آرامش بهاری، هدیه امامزادگان و بقاع متبرکه میاندوآب به مسافران
۰۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۶:۰۸
شناسه : 260299
9

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب گفت: طرح آرامش بهاری از اول فروردین در بقاع متبرکه و امامزادگان میاندوآب شروع شده و آرامش معنوی را به زائران و بازدیدکنندگان هدیه می دهد.

پ
پ

 

حجت الاسلام مقصود محمودی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد:اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان در میاندوآب، همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب گفت: این طرح از اول فروردین در بقاع متبرکه و امامزادگان در این شهرستان شروع شده و تا 15 فروردین ادامه داشته و آرامش معنوی را به زائران و بازدیدکنندگان هدیه می دهد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میاندوآب افزود: امسال طرح آرامش بهاری در دو مکان در میاندوآب در امامزاده تاج الدین علی(ع) در چهاربرج و زیارتگاه حضرت عباس(ع) میاندوآب برگزار می شود و با استقبال خوب مردم و مسافران نوروزی نیز همراه بوده است.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح آرامش بهاری، خیمه های معرفت با عناوین مختلفی مانند حجاب و عفاف، کودکان و نوجوانان، مشاوره و وقف، علمی و آموزشی دایر شده و به بازدیدکنندگان خدمات ارائه می دهند.

محمودی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید امامزادگان را به قطب فرهنگی تبدیل کنیم، اظهار کرد: اجرای طرح آرامش بهاری، ظرفیت و بستر مناسبی را برای نشر فرهنگ قرآنی و دینی در بین مردم و مسافران نوروزی فراهم کرده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.