آذربایجان غربی همچنان درگیر کرونا/۶شهر در وضعیت زرد قرار دارد
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
شناسه : 292837
7

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ۱۱ شهر آذربایجان غربی از نظر شیوع کرونا در وضعیت آبی و ۶ شهر دیگر در وضعیت زرد قر ار دارند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، علی مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: آخرین وضعیت کرونا در آذربایجان‌غربی نشان می‌دهد که همانند هفته گذشته ۶ شهرستان آذربایجان‌غربی همچنان از لحاظ کرونا در وضعیت زرد قرار دارند.

وی افزود: از سوی دیگر ۱۱شهرستان آذربایجان‌غربی نیز از لحاظ کوئید ۱۹ در زمره شهرهای آبی قرار دارند و از لحاظ تعداد، هیچ تفاوتی کاهشی یا افزایشی در شهرهای آبی و زرد استان انجام نشده است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی تصریح کرد: جای دو شهرستان آذربایجان‌غربی از لحاظ رنگ‌بندی تغییر کرده و برای مثال شهر خوی در شمال استان که در هفته گذشته زرد بود هم اکنون با بهبود نسبی وضعیت، به رنگ آبی درآمده است.

وی اضافه کرد: شهر سردشت در جنوب استان که در هفته گذشته به رنگ آبی کرونا در آمده بود با افزایش تعداد مبتلایان به این بیماری به رنگ زرد بازگشته است.

مصطفوی تاکید کرد: با توجه به سرعت انتشار بیماری کرونا، هم استانی ها باید این مسئله را جدی گرفته و ضمن اجتناب از حضور در اماکن پرتردد، به دستورالعمل‌های بهداشتی عمل کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.