آتش‌سوزی ساختمان سه‌طبقه در میاندوآب مهار شد
۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۵۶
شناسه : 311977
2
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: آتش‌سوزی ساختمان مسکونی سه‌طبقه در این شهر با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.
پ
پ

سامان محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: امروز به دنبال اعلام حادثه آتش‌سوزی در خیابان شهید پورمرادی در میاندوآب، سریعاً اکیپ آتش‌نشانی به‌منظور اطفا حریق به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه در این حادثه یک ساختمان مسکونی سه‌طبقه طعمه حریق شده بود، افزود: آتش‌سوزی این ساختمان با اقدام به‌موقع نیروهای این سازمان خاموش شد.

وی با اشاره به اینکه علت آتش‌سوزی در دست بررسی است، گفت: در این حادثه آتش‌سوزی یک‌طبقه از ساختمان دچار خسارات جدی شده؛ ولی با حضور به‌موقع آتش‌نشانان از سرایت آتش به سایر طبقات و واردشدن خسارات جدی به سایر قسمت‌ها جلوگیری شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب اظهار کرد: نصب سیستم‌های هشدار و اعلام حریق، نصب کپسول‌های اطفای حریق و اطمینان از کارکرد صحیح آنها نیز از عوامل مهم در کاهش خطرات آتش‌سوزی است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه کارکنان این سازمان شبانه‌روز در خدمت همشهریان عزیز هستند، افزود: آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب باروحیه ایثار و با تمام وجود با امکانات موجود در حوادث متعددی که در مناطق مختلف میاندوآب اعم از تصادف، آتش‌سوزی، غرق‌شدگی و غیره به دلایل مختلف به وقوع پیوسته با حضور به‌موقع و سریع خویش توانسته‌اند به وظیفه خود عمل کرده و به مردم خدمت ارائه دهند.

در شش‌ماهه نخست امسال ۳۳۵ مأموریت مختلف اعم از اطفای حریق، امداد و نجات، سوانح رانندگی و غیره توسط آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب انجام شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.