آتش‌به‌جان کارگاه موزاییک‌‌سازی در میاندوآب افتاد
۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۱۵
شناسه : 309868
2
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: آتش‌سوزی کارگاه موزاییک‌‌سازی در کوی قجلوی این شهر با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.
پ
پ

سامان محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: امروز به دنبال اعلام حادثه آتش‌سوزی در کوی قجلو، سریعاً اکیپ آتش‌نشانی به‌منظور اطفا حریق به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه در این حادثه یک کارگاه موزاییک‌سازی طعمه حریق شده بود، افزود: آتش‌سوزی این کارگاه موزاییک‌سازی با اقدام به‌موقع نیروهای این سازمان خاموش شد.

وی با اشاره به اینکه علت آتش‌سوزی اتصال سیم‌کشی در این کارگاه بوده است، گفت: خوشبختانه این آتش‌سوزی، خسارت جانی نداشته و با حضور به‌موقع آتش‌نشانان از سرایت آتش به سایر نقاط و واردشدن خسارات جدی به سایر قسمت‌ها جلوگیری شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب اظهار کرد: نصب سیستم‌های هشدار و اعلام حریق، نصب کپسول‌های اطفای حریق و اطمینان از کارکرد صحیح آنها نیز از عوامل مهم در کاهش خطرات آتش‌سوزی است.

در روزهای اخیر حوادث متعددی در مناطق مختلف میاندوآب اعم از تصادف، آتش‌سوزی، غرق‌شدگی و غیره به دلایل مختلف به وقوع پیوسته که آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با حضور به‌موقع و سریع خویش توانسته‌اند به وظیفه خود عمل کرده و به مردم خدمت ارائه دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.