آتش‌به‌جان مغازه مکانیکی در میاندوآب افتاد
۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۵۵
شناسه : 310811
6
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: آتش‌سوزی مغازه مکانیکی و تعویض‌روغنی در این شهرستان با تلاش دوساعته آتش‌نشانان مهار شد.
پ
پ

سامان محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار زرین خبر، اظهار کرد: به دنبال اعلام حادثه آتش‌سوزی در روستای کوسالار، سریعاً اکیپ آتش‌نشانی به‌منظور اطفا حریق به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه در این حادثه یک مغازه مکانیکی و تعویض‌روغنی طعمه حریق شده بود، افزود: آتش‌سوزی این مغازه پس از دو ساعت تلاش آآتش‌نشانان میاندوآب و چهاربرج وبا اقدام به‌موقع نیروهای این سازمان خاموش شد.

وی گفت: در این حادثه مغازه مکانیکی و چهار دستگاه خودرو طعمه حریق شدند؛ ولی با حضور به‌موقع آتش‌نشانان از سرایت آتش به سایر نقاط و واردشدن خسارات به منزل مسکونی جلوگیری شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب اظهار کرد: علت آتش‌سوزی در دست بررسی است.

محمدی تصریح کرد: نصب سیستم‌های هشدار و اعلام حریق، نصب کپسول‌های اطفای حریق و اطمینان از کارکرد صحیح آنها نیز از عوامل مهم در کاهش خطرات آتش‌سوزی است.

آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب علی‌رغم همه کمبود امکانات در حوادث متعددی که در مناطق مختلف میاندوآب اعم از تصادف، آتش‌سوزی، غرق‌شدگی و غیره به دلایل مختلف به وقوع پیوسته با حضور به‌موقع و سریع خویش توانسته‌اند به وظیفه خود عمل کرده و به مردم خدمت ارائه دهند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.