آبستراکسیون جدیدترین داستان شورای شهر میاندوآب / جلسه رسمی، نیمه تمام ماند
۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
شناسه : 290232
9

جلسه رسمی شورای شهر میاندوآب با خروج سه عضو از جلسه، ناتمام ماند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، جلسه هفتگی شورای شهر میاندوآب با حضور اکثریت اعضا امروز در محل این شورا برگزار شد.

در ابتدای این جلسه احد غفاری رئیس شورای شهر میاندوآب با بیان اینکه در تنظیف شهری با مشکل مواجه هستیم، اظهار کرد: باید هر چه سریعتر برای این مشکل چاره ای اندیشیده شود.

وی هم چنین با بیان اینکه متاسفانه هم اکنون تنها یک نفر در شهرداری مامور به پیگیری کارهای مربوط به پسماند شده است، افزود: در جلسه کارگروه پسماند در فرمانداری بر لزوم تشکیل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تاکید شد و برای بهتر نتیجه گرفتن باید سازمان مدیریت پسماند ایجاد شود.

غفاری به عدم حسابرسی شهرداری در سالهای 96 تا 98 اشاره کرد و گفت: در سال هایی حسابرسی شهرداری انجام نشده است و هرچه سریعتر باید حسابرسی انجام گیرد.

هم چنین جهانگیز قاسم زاده، عضو شورای شهر میاندوآب در این جلسه گفت: سازمان پسماند شهرداری قبلا مصوبه شده است ولی متاسفانه کارهایش انجام نگرفته و راکد مانده است.

در ادامه این جلسه که معاون شهرداری و مسئول حراست در جلسه حضور یافته بود، رئیس شورا از خبرنگاران خواست، دقایقی در جلسه حضور نداشته باشند که با موافقت خبرنگاران روبرو شد.

اما بعد از مدتی که جلسه شورای شهر غیرعلنی ادامه یافت و خبرنگاران برای لحظاتی از صحن شورا خارج شدند، سه عضو شورا جلسه از خارج شدند و با ترک جلسه شورای شهر توسط ۳ عضو شورا، جلسه از حدنصاب افتاد.

بعد از حضور دوباره خبرنگاران در جلسه، غفاری، رئیس شورای شهر میاندوآب گفت: این ۳ عضو در حین بحث بر سر انتخاب نمایندگان شورای شهر در کمیسیون های داخلی شورا و شهرداری اقدام به ترک صحن شورا کردند.

وی افزود: در جلسه هفته گذشته نیز در هنگام بحث بر سر کمیسیون ها، ۲ بار  جلسه با خروج این ۳ عضو از حد نصاب افتاده بود ولی با خواهش برخی اعضا و برگشت آنها به جلسه، دوباره جلسه هفته گذشته از سرگرفته شد و به پایان رسید ولی جلسه امروز  علی رغم انتظار برای از سر گیری دوباره جلسه به دلیل عدم مراجعت این ۳ عضو به صحن شورا، نیمه تمام ماند.

غفاری افزود: قانون ملاک عمل ما بوده و رای در شورا با اکثریت است و همه ملزم به تمکین در برابر قانون و نظر شورایی هستیم.

رئیس شورای شهر میاندوآب اظهار کرد: قطعا دود عدم تشکیل جلسات و یا نتیجه نگرفتن از جلسات شورای شهر به چشم همشهریان عزیز می رود و نامه های اداری و مردمی بلاتکلیف می مانند و این روند باید اصلاح شود.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.