آبروی میاندوآب، نباید قربانی مطامع شخصی شود/ اگر پسماند حل نشود، دیگر آبرویی برای میاندوآب نخواهد ماند/جذب مردم هزینه زیادی ندارد
۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
شناسه : 269656
7

امام جمعه میاندوآب گفت: نباید به خاطر مطامع شخصی یک عده آبروی میاندوآب برود و اگر پسماند نیز حل نشود، دیگر آبرویی برای میاندوآب نخواهد ماند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در آئین معارفه شهردار جدید میاندوآب اظهار کرد: مسلمان واقعی کسی است که مردم از دست و زبان وی در امان باشند.

امام جمعه میاندوآب با توصیه به اینکه مسلمان واقعی کسی است که اهل پرونده سازی، حاشیه سازی و تخریب و توهین نباشد، افزود: اعمال عبادی هر کس مربوط به خودش است اما مسائل اجتماعی تنها مربوط به خود انسان نیست.

وی خطاب به شهردار جدید میاندوآب و با توصیه به صبر، گفت: این انتصاب مبارک است ولی در میاندوآب، مسئولیت سخت بوده و باید منتظر روزهای سخت هم باشی.

حسن زاده با بیان اینکه در میاندوآب، مسئولیت یعنی ایثارگری و فداکاری و از خودگذشتن، تصریح کرد: مسئولیت سخت است و این موضوع در میاندوآب، یعنی ایثارگری، از خود گذشتن و از وقت و آبروی خود گذشتن و فداکاری.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری خطاب به دولت، اظهار کرد: امورات شهری مانند پسماند را باید شورای شهر و شهرداری برنامه ریزی کرده و رسیدگی کنند.

وی با تاکید بر برنامه ریزی برای ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری، گفت: ایجاد درآمد پایدار نخستین هدف باید برای توسعه شهر باشد و شورای شهر و شهرداری باید در این زمینه تلاش کرده و برنامه ریزی کند.

حسن زاده به جذب سرمایه گذاران نیز اشاره کرد و افزود: حداقل 10 نفر به بنده مراجعه و اعلام کرده اند که می خواهیم سرمایه گذاری کنیم ولی مانع شده اند که باید جلوی این اقدامات و اسم گذاشتن روی افراد را گرفت و هدفمند سرمایه گذاری کرد.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و با اشاره به موضوع بودجه، گفت: برخی سالهای گذشته حتی بیش از میزان بودجه مصوب، جذب شده است.

وی با تاکید بر برنامه ریزی برای پیشرفت، تصریح کرد: باید با تفکر و ساختار جدید، برنامه ریزی کرد و قرار نیست که گذشتگان کاری را انجام داده اند و شما همان کار را انجام دهید بلکه باید فکر و اندیشه جدید داشته و در این راستا حرکت کنید.

حسن زاده با اشاره به اینکه باید به چشم انداز منطقه و شهر فکر و تلاش کرد، اظهار کرد: مثلا در شهر ما برخی ادارات ساختمان های بلااستفاده دارند و برخی ادارات نیز ساختمان ندارد که در این زمینه لازم است انعطاف داشته و بها بدهیم.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه باید توجه داشت که حتی می توان با رنگ آمیزی یک جا، مردم را به انقلاب و نظام جذب کرد، گفت: جذب مردم هزینه زیادی ندارد و به این موضوع نیز توجه داشته باشید که نباید کار اساسی و زیربنایی را فراموش کرد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه دلایل مختلف سبب شده تا آبروی شهر میاندوآب برود، افزود: نباید به خاطر مطامع شخصی یک عده آبروی میاندوآب برود و اگر پسماند نیز حل نشود، دیگر آبرویی برای میاندوآب نخواهد ماند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.