آبرسانی به ۳۷۹ روستای آذربایجان غربی در دستور کار است
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
شناسه : 300384
3
سردار شهسواری:

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: اجرای عملیات آبرسانی و تامین آب شرب ۳۷۹ روستای در این ستان در دستور کار است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سردار حبیب شهسواری در مراسم گرامیداشت هفته بسیج سازندگی در محل اجرای عملیات آبرسانی به ۱۹ روستای سردشت برگزار شد، اظهار کرد: روستاهای زیادی در سطح استان با تنش آبی مواجه هستند که امسال از محل اعتبارات قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و با مشارکت قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)، سپاه شهدا و آبفای استان، آبرسانی به ۳۷۹ روستا در سطح استان اجرا می‌شود.

وی افزود: اجرای این طرح‌ها در راستای مردم‌یاری و محرومیت زدایی انجام خواهد گرفت ضمن اینکه تا ۳۰ ماه دیگر این روستاها از آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: هرکجا مردم نیاز داشته و موانعی سر راه رشد و توسعه مردم بوده اقداماتی اساسی از جمله ساخت مسکن مددجویی، خانه محروم، تهیه جهیزیه نوعروس، آسفالت و بهسازی جاده های روستایی، تامین آب شرب و لوله گذاری به اراضی کشاورزی، توزیع بسته های معیشتی و تامین دارو و تجهیزات پزشکی در دوران کرونا و واکسیناسیون عمومی انجام شده است.

وی تاکید کرد: این اقدامات مهم نیست و فرقی ندارد که خرد و بزرگ باشد بلکه آنچه که مهم است شاد کردن دل مردم است و قدمی برداریم که رضایتمندی مردم برای خدا جلب شود.

سردار شهسواری در ادامه به جهاد تبیین اشاره و گفت: واقعیت های عینی، روایت تاریخ و وضعیت موجود جامعه اگر برای مردم بیان نشود این تاریخ تحریف خواهد شد و تحریف تاریخ با تخریب ارزش‌های جامعه برابر است.

وی اضافه کرد: بیان واقعیت های جامعه مهم است و ما همواره در مصاف جنگ با دشمن هستیم و بیش از ۳۰۰ شبکه ماهواره‌ای برجامعه ما زوم کرده است و دشمن همیشه به دنبال این است که آرمان‌های انقلاب را به سخره بگیرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه در طول دوران انقلاب اسلامی در دفاع از دین و انقلاب حضور داشتیم، گفت: امروز نباید گذاشت ذهن پاک و ارزشمند فرزندان و جوانان را دشمن با تحریف لکه دار کند و این وظیفه خطیر بر عهده عالمان دینی، امامان جمعه و جماعت و همه دلسوزان انقلاب و ولایت است.

*اروم نیوز

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.