آئین جمع خوانی قرآن کریم در 70 مسجد میاندوآب برگزار می شود
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۴:۴۴
شناسه : 261766
2

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، آئین جزءخوانی قرآن کریم در مصلی امام خمینی(ره) و 70 مسجد و حسینیه در میاندوآب برگزار می شود.

پ
پ

حجت الاسلام علی اعتمادی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر اظهار کرد: مانند سال های گذشته برنامه های ماه مبارک  رمضان در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب و مساجد شهرستان در دو بخش ظهرگاهی و بعد از افطار برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته، آئین جزءخوانی قرآن کریم در طول ماه مبارک رمضان هر روز از ساعت 12ظهر در مصلی امام خمینی(ره)و 70 مسجد و حسینیه شهرستان برگزار و با نیت ختم قرآن کریم در ماه نزول قرآن، هر روز یک جزء از قرآن کریم بصورت جمع خوانی قرائت می شود.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح معنوی، ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی آحاد مردم با معرفت قرآنی است که همه ساله در مصلی امام خمینی(ره) و با استقبال پرشور و گسترده مردم برگزار می شود و امسال نیز در مساجد روستایی و شهری نیز به همت مردم برگزار می شود.

اعتمادی تصریح کرد: هم چنین آئین جزء خوانی قرآن کریم در شهر چهاربرج و باروق و نیز زیارتگاه حضرت عباس(ع) و موسسات و دارالقرآهای شهری و روستایی نیز در این ماه برگزار می شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب اظهار کرد: در طول ماه مبارک رمضان نیز با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، دو محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برتر کشوری و یک قاری بین المللی از کشور مصر برگزار می شود.

وی گفت: برنامه های شبانگاهی هم که همه روزه در طول ماه مبارک رمضان بعد از افطار، از ساعت 10شب با اقامه نماز جماعت مغرب و عشا شروع شده و برگزاری جلسات سخنرانی و تفسیر قرآن کریم و قرائت یک صفحه از کلام الله مجید از دیگر بخش های آن است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.