نیازمند همراهی خیران مدرسه‌ساز هستیم
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
شناسه : 320850
3
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی گفت: قدردان و نیازمند همراهی خیران مدرسه‌ساز در ارتقای شاخص‌های سرانه فضای آموزشی و پرورشی استان هستیم.
پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی اظهار کرد: با حضور خیران مدرسه‌ساز تفاهم‌نامه احداث سه مدرسه خیرساز در میاندوآب به امضا رسید.

وی افزود: طبق این تفاهم‌نامه ۱۵ کلاس درسی در مناطق محروم میاندوآب احداث می‌شود و ما قدردان و نیازمند همراهی خیران مدرسه‌ساز در ارتقای شاخص‌های سرانه فضای آموزشی و پرورشی استان هستیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی ادامه داد: امروز ما در نوسازی مدارس، اندیشه تغییر بنیادی ساخت واحد‌های کوچک آموزشی را به ساخت مجتمع‌های بزرگ چندمنظوره دنبال می‌کنیم.

وی گفت: در سطح استان شهرستان خوی در امر مدرسه‌سازی بسیار فعال بوده و از نظر عمل خیر مدرسه‌سازی رتبه اول استان را دارا است.

صدقی تصریح کرد: در حال حاضر در خوی ۱۴ پروژه در حال احداث داریم که از محل اعتبارات استانی مبلغ ۱۶۰ میلیارد تومان برای این ۱۴ مدرسه اختصاص یافته است.

 

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.