کلید شهرداری میاندوآب دوباره به سرپرست سپرده می شود
۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۰۱
شناسه : 304904
3
استعفای رسمی آقای شهردار؛ شهردار میاندوآب، استعفای رسمی و کتبی خود را به شورای این شهر ارائه کرد تا در جلسه شورای شهر بررسی شود.
پ
پ

به گزارش گروه سیاسی زرین خبر، سرانجام پس از کش و قوس چند روزه، “بابک قدیمی” شهردار میاندوآب با حضور در دفتر شورای اسلامی شهر استعفای خود را تحویل رییس این شورا داد.

بابک قدیمی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: علت تاخیر در چند روز گذشته، اصرار مسئولان ارشد شهرستان برای ادامه کار بود که علی رغم تمام احترامی که برایشان قائل هستم ولی با توجه به جمیع شرایط استعفای خود را تحویل شورای شهر دادم.

وی افزود: جایی برای ادامه کار نیست و بنده تصمیم خود را گرفته ام.

شورای شهر میاندوآب در مورد سرپرست شهرداری تصمیم می گیرد  

رئیس شورای شهر میاندوآب نیز در این زمینه به خبرنگار ما گفت: بابک قدیمی، شهردار میاندوآب استعفای خود را اول بهمن تقدیم شورای شهر کرد و ما نیز در جلسه شورای شهر در این زمینه تصمیم گیری می کنیم.

بابک محمدزاده افزود: اگر این استعفا مورد موافقت اعضای شورای شهر قرار گیرد، نسبت به انتخاب سرپرست برای شهرداری اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه اصرار بر ماندن شهردار حداقل برای یکی دو ماه آینده و در آستانه عید نوروز داشتیم، گفت: در این راستا نیز در حضور فرماندار میاندوآب جلسه ای داشتیم ولی شهردار اصرار بر استعفا داشتند.

رئیس شورای شهر میاندوآب تصریح کرد: در خصوص مصاحبه شهردار نیز موارد را بررسی می کنیم و اگر موضوعی باشد آن را با مردم در جریان می گذاریم.

محمدزاده با اشاره به اینکه بعد از رسانه ای شدن استعفای شهردار، مباحثی اعم از گزینه های سرپرست و… توسط افراد مختلف بیان شده است، اظهار کرد: شورای شهر میاندوآب در مورد سرپرست شهرداری تصمیم می گیرد و فعلا در خصوص شهردار بعدی گزینه ای مطرح نشده است.

رکوردزنی میاندوآب با روی کار آمدن ۱۳ شهردار و سرپرست شهرداری در یک دهه

بر اساس این گزارش، میاندوآب در یک دهه گذشته، پنج شهردار و هفت سرپرست شهرداری به خود دیده است به گونه ای که در یک دوره حتی چهار سرپرست برای شهرداری میاندوآب نیز انتخاب شده است و اکنون هشتمین سرپرست شهرداری که شاید یکی از همان گزینه های همیشگی باشد دوباره بر کرسی بلدیه میاندوآب خواهد نشست تا این شهردار رکورددار انتخاب شهردار و سرپرست شهردار در طول یک دهه باشد.

بر این اساس متوسط عمر شهرداری حدود یک سال بوده است ولی آن چیزی که عیان و مشخص بوده، عدم ثبات مدیریت شهری در میاندوآب یک ضربه بر پیکره شهر و شهرداری بوده و شهرداری میاندوآب در بهترین زمان ممکن برای کارهای عمرانی توسط سرپرست اداره شده است و اکنون نیز در آستانه سال جدید دوباره توسط سرپرست اداره خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.