کشف پارچه خارجی قاچاق در میاندوآب
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲
شناسه : 319859
5
جانشین انتظامی آذربایجان غربی گفت: ماموران انتظامی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان میاندوآب ۲۴ طاقه پارچه و ۱۰۰ کیلوگرم پارچه قاچاق فله ای کشف و ضبط کردند.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران انتظامی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان میاندوآب حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور میاندوآب – بوکان به یک دستگاه خودرو پژو پارس به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ سامان غنی زاده افزود: ماموران انتظامی شهرستان میاندوآب در بازرسی از خودروی توقیفی ۲۴ طاقه پارچه و ۱۰۰ کیلوگرم پارچه قاچاق فله ای کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه ارزش تقریبی این محموله برابر نظر کارشناسان ۶ میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضائی شد.

جانشین انتظامی استان آذربایجان غربی در پایان با تأکید بر تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی با اقتدار با سودجویان و مخلان امنیت اقتصادی کشور مقابله خواهند کرد.

وی گفت: هم‌وطنان در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز، موضوع را سریعاً از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

غنی زاده افزود: سامانه پیامک ۱۱۰ با سرشماره تلفن ۱۱۰۴۴ به‌صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی همشهریان عزیز است .

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: تلفن گویای ۱۹۷ نیز به طور شبانه‌روزی آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد، تقدیر و شکایت شما از فراجا است.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

مبارزه با این پدیده از سال‌های گذشته در اولویت پلیس بوده و امسال نیز جزو اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و در این راستا اقدامات لازم انجام می‌گیرد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.