چایخانه حضرت رضا (ع) در میاندوآب احداث می‌شود
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 319861
5
مسئول دفتر کانون خادمیاری و خدمت‌های رضوی میاندوآب: مسئول دفتر کانون خادمیاری و خدمت‌های رضوی میاندوآب گفت: در راستای ارائه خدمت‌های رضوی و ترویج فرهنگ رضوی در جامعه؛ چایخانه حضرت رضا (ع) در این میاندوآب احداث می‌شود.
پ
پ

محمد محمودی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با تبریک دهه کرامت و با بیان اینکه باید فرهنگ رضوی در سطح جامعه جاری و ساری شود، اظهار کرد: ترویج فرهنگ رضوی یکی از مهم‌ترین راهکارهای حل مشکلات در جامعه بوده و دفاتر کانون خادمیاری و خدمت‌های رضوی نیز در این راستا حرکت می‌کنند.

مسئول دفتر کانون خادمیاری و خدمت‌های رضوی میاندوآب با اشاره به اینکه اقدامات فرهنگی خوب و مؤثری از سوی آستان قدس رضوی در نقاط مختلف کشور در دست اجرا است، افزود: در این راستا نیز اخیراً طرح ساخت ۸۸۸ چایخانه به نام حضرت رضا (ع) در راستای خدمت‌های رضوی در سطح کشور کلید خورده است.

وی با بیان اینکه چایخانه حضرت رضا (ع) در شهرستان میاندوآب نیز احداث می‌شود، گفت: مقدمات این کار فراهم شده و رایزنی‌های لازم نیز با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میاندوآب انجام‌گرفته و خوشبختانه از این طرح نیز استقبال خوبی شده است.

محمودی تصریح کرد: با احداث و شروع به کار این چایخانه و مرکز فرهنگی که به‌صورت دائمی خواهد بود؛ مردم و همشهریان میهمان «یک استکان بهشت» با حال و هوای حرم امام رضا (ع) خواهند شد.

مسئول دفتر کانون خادمیاری و خدمت‌های رضوی میاندوآب اظهار کرد: مکان پیشنهادی ما یکی از بوستان‌ها یا پارک‌های شهر بوده که در دسترس و دید عموم مردم بوده و مردم بتوانند به‌سهولت به این چایخانه دسترسی داشته باشند؛ است که پس از نهایی‌شدن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی افزود: قطعاً این طرح و چایخانه حضرت رضا (ع) به یک قطب و مرکز فرهنگی تبدیل شده و این کار باارزش فرهنگی در سطح جامعه اثرگذار خواهد بود و ثمره آن را خواهیم دید.

محمودی تصریح کرد: ان‌شاءالله خیرین در احداث و راه‌اندازی این مرکز فرهنگی و چایخانه حضرت رضا (ع) در کنار دفتر کانون خادمیاری و خدمت‌های رضوی میاندوآب بوده و در این کار خیر و ارزشمند سهیم خواهند شد.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.