پیشرفت ۴۰ درصدی قطعه اول محور میاندوآب-شاهین‌دژ
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 320983
1
رئیس اداره راه و شهرسازی میاندوآب خبر داد: رئیس اداره راه و شهرسازی میاندوآب گفت: قطعه اول پروژه راه‌سازی در محور میاندوآب - شاهین‌دژ در حوزه شهرستان میاندوآب از ۴۰ درصد پیشرفت برخوردار است.
پ
پ

روح‌الله عزیزی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر» با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های راه‌سازی در محور میاندوآب – شاهین‌دژ ، اظهار کرد: هم اکنون پروژه راه‌سازی در محور میاندوآب – شاهین‌دژ در حوزه شهرستان میاندوآب در دو قطعه در حال اجرا است.

رئیس اداره راه و شهرسازی میاندوآب افزود: این دو قطعه شامل قطعه اول به طول ۵ کیلومتر و قطعه دوم از کیلومتر ۵ تا ۸ به طول ۳ کیلومتر با مبلغ ۴۶۰ میلیارد ریال بوده که در حال اجرا هستند.

وی با اشاره به میزان پیشرفت پروژه راه‌سازی در محور میاندوآب – شاهین‌دژ در حوزه شهرستان میاندوآب، گفت: قطعه اول این پروژه با اجرای رفوژ میانی به طول ۲.۵ کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد تا محدوده روستای نصیرکندی شهرستان میاندوآب در حال اجرا است.

عزیزی با بیان اینکه در قطعه دوم پروژه نیز در انتظار پایان عملیات احداث پل واقع شده در مسیر هستیم، تصریح کرد: به گفته پیمانکار پروژه، پل موردنظر تا پایان شهریورماه امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که بعد از پایان آن اقدامات بعدی انجام می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی میاندوآب با اشاره به بازدید فرماندار این شهرستان به همراه معاون عمرانی و کارشناسان از پروژه‌های اداره راه و شهرسازی، افزود: فرماندار ویژه میاندوآب در جریان بازدید از پروژه تعریض و بهسازی جاده میاندوآب – شاهین‌دژ دستورات لازم در راستای تسریع پروژه را صادر کرد.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود که باتوجه‌به این جایگاه بسیار مهم میاندوآب در منطقه توجه به راه‌های ارتباطی میاندوآب حائز اهمیت بسیاری هستند.

در سال ۱۴۰۰ بر اساس مصوبه دولت دو بخش مرحمت‌آباد و باروق با تفکیک از شهرستان میاندوآب به شهرستان‌های چهاربرج و باروق ارتقا یافتند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.