ولایت و امنیت مردم خط قرمز بسیج است
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
شناسه : 303813
5
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: بسیج با روحیه جهادی و انقلابی در همه صحنه ها حضور یافته و افتخار آفرینی می کند و این را در 43 سال گذشته به خوبی نشان داده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار منوچهر مودبی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب به مناسبت هفته بسیج، اظهار کرد:  بسیج اشداعلی الکفار و مایه ناامیدی برای دشمنان و امیدواری برای دوستان است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: بسیج با روحیه جهادی و انقلابی در همه صحنه ها حضور یافته و افتخار آفرینی می کند و این را در ۴۳ سال گذشته به خوبی نشان داده است.

وی گفت: بسیج از بدو تشکیل همواره در ولایتمداری، خدمت به مردم و نظام و ولایت و انقلاب خوش درخشیده است.

مودبی تصریح کرد: بسیج با حضور خود در هشت سال دفاع مقدس، موازنه جنگ را تغییر دادو بعد از دوران دفاع مقدس نیز در عرصه های مورد نیاز حضور یافته و نقش آفرینی کرده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب تصریح کرد: بسیج در ایام کرونا نیز در صحنه حضور یافته و در امر سلامت مردم و بهداشت جامعه به بهترین نحو به وظیفه خود عمل کرد.

وی با بیان اینکه امروز تفکر بسیجی، جهان شمول شده است، اظهار کرد: امروز تفکر بسیجی که الگو گرفته از مکتب عاشورا است، الهام بخش ملت های مظلوم در دنیا شده است.

مودبی در ادامه با اشاره به اینکه امروز به برکت خون شهدا در امنیت و آرامش هستیم، گفت:  دشمن از ایران قوی و مقتدر در هراس است و لذا دست به هر توطئه ای می زند تا این امنیت و آرامش را خدشه دار کند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب تصریح کرد:  خط قرمز بسیج، ولایت و امنیت مردم است.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.