وصیت‌نامه شهید «یوسف فرجی»
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۱۰
شناسه : 321029
3
پیرو ولایت‌فقیه باشید و امام را تنها نگذارید و به مادر و خواهرانم تأکید می‌نمایم حجاب خود را حفظ کنند و در نبود من گریه و زاری نکنند.
پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»،بخش‌هایی از وصیت‌نامه «شهید یوسف فرجی» را با هم می‌خوانیم:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«إن الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفاً کأنهم بنیان مرصوص»

و از جمله وصیت شهید این بود که پیرو ولایت‌فقیه باشید و امام را تنها نگذارید و به مادر و خواهرانم تأکید می‌نمایم حجاب خود را حفظ کنند و در نبود من گریه و زاری نکنند.

سلام‌علیکم، پس از تقدیم عرض سلام امید است سلام گرم مرا از کربلای ایران سرزمین عاشقان و سرزمین لاله‌گون پذیرا باشید. باری برادر امید است در سایه عنایت پروردگار بزرگ صحت و سلامت بوده باشید. آری برادر عزیزم، برادرانم و هم‌سنگرانم مسئولیت سنگین است و فریاد مظلومان جهان به گوش می‌رسد و ما را به یاری می‌طلبد و ماییم که مسئولیم و باید مانند کوه به صدای آنها لبیک و جواب بگوییم.

مسئولیت شما عزیزان در پشت‌جبهه سنگین‌تر از ماست و باید پاسدار خون شهدا باشید و باید هرگز از امام دست برندارید و اوامر امام این حسین (ع) زمان را اجرا نمایید. ما نیز برای انجام این مأموریت الهی و انجام‌وظیفه شرعی به جبهه آمدیم تا با نثار خون ناقابل خود به افشای کافی فرعونیان و ستمگران دست داشته باشیم و ما سعادت پیدا نمودیم که سرباز امام‌زمان (عج) باشیم.

و من الله التوفیق

شهید «یوسف فرجی» دوم شهریور ۱۳۳۸، در باروق دیده به جهان گشود.

ازآنجائی‌که به انقلاب و رهبر علاقه داشت جهت پاسداری از دستاوردهای انقلاب از هیچ کوششی دریغ نمی‌کرد و در لباس مقدس پاسداری مکرراً در جبهه‌های جنگ شرکت می‌کرد و آخرین بار هشتم اسفند ۱۳۶۲، در دزفول در عملیات خیبر بر اثر اصابت گلوله به سر، شهید شد.

منبع: اسناد بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.