وصیت‌نامه شهید «مسلم نجفی‌زاد حصارلو»
۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۱۰
شناسه : 321148
5
شهید «مسلم نجفی‌زادحصارلو» در وصیت‌نامه‌اش می‌نویسد: «برادران کوچکم؛ ان‌شاءالله در خط ولایت‌فقیه بوده و در راه راست قدم برداشته و برای کشور اسلامی‌مان شهید خواهید شد».
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، متن وصیت‌نامه شهید نجفی‌زادحصارلو را در ادامه می‌خوانید:

سلام بر امام عزیز: مادر گرامی می‌دانم زحمات زیادی برای من کشیده‌ای و من نیز زحمات تو را بدین‌گونه می‌دهم که به راه راست و دفاع از اسلام و امام بزرگوار را به جبهه حق علیه باطل شتافتم که ان‌شاءالله شهادت نصیب من گردد و شما هم سرافراز می‌شوید من با میل و خواست خوش داوطلبانه به این راه رفتم. البته وظیفه شرعی اسلامی حکم می‌کند.

ناراحت نباشید بعد از من خدا هست که شما هم شامل لطف ایزدی می‌شوید. به خواهرانم؛ سفارش می‌کنم مسلمان که هستند در راه اسلام از هر گونه فعالیت کوتاهی نکنند و حجاب اسلامی را رعایت کامل نمایید.

برادران کوچکم؛ ان‌شاءالله در خط ولایت‌فقیه بوده و در راه راست قدم برداشته و برای کشور اسلامی‌مان شهید خواهید شد. همگی شماها را به خدای می‌سپارم و التماس دعا دارم.

بسیجی مسلم نجفی/ فدای اسلام و امام/ بیستم فروردین‌ماه سال ۱۳۶۷

شهید «مسلم نجفی‌زادحصارلو»، سوم خردادماه سال ۱۳۵۲ در شهرستان میاندوآب نام داشت. وی تا چهارم ابتدایی درس خواند و در بسیج خدمت می‌کرد. این شهید گران‌قدر یکم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۶۶ در پادگان حُر خوی هنگام آموزش نظامی بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. مزار وی در گلستان شهدای زادگاهش واقع است.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.