نمایندگان مجلس با تمام توان تحقق شعار سال را دنبال خواهند کرد
۰۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۱۱
شناسه : 306594
10
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس، تحقق شعار سال را در اولویت قرار خواهیم داد تا قوانین لازم در راستای فرامین مقام معظم رهبری را تدوین کنیم.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت وگو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در پیام نوروزی و سخنرانی خویش بر لزوم مهار تورم و رشد تولید تاکید کردند، اظهار کرد: ما به عنوان مجلس در کنار دولت وظیفه داریم تا سریعا راهکارهای عملیاتی شدن شعار سال را تدوین و عملیاتی کنیم.

نماینده مردم میاندو آب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در حوزه مجلس به نکاتی در سخنرانی خویش اشاره کردند، افزود: باید دستورات مقام معظم رهبری را عملیاتی کنیم و در حوزه مهار تورم و رشد تولید اقدامات را تسریع کنیم.

عیسی‌زاده با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در بیانات خویش به بحث بودجه نیز اشاره ای داشتند، گفت: امسال اولین سال است که مجلس انقلابی، سقف بودجه را افزایش نداد، هر چند که برخی نوسانات داشت که در طول سال باید این عیوب برطرف شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به بخش تقنینی بیانات مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: قطعا هر کمیسیون مجلس در حوزه تخصصی خویش به عنوان سرباز ولایت باید در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری تلاش کند و بنده و همکارانم نیز به عنوان خادم مردم در کمیسیون اجتماعی در اولین دستور کار کمیسیون در سال جدید، این موضوع را در اولویت قرار خواهیم داد تا قوانین لازم در راستای فرامین مقام معظم رهبری را تدوین کنیم.

وی با اشاره به اینکه از اولین روز کاری مجلس، حرکت در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه قانونگذاری در اولویت ما بوده است، اظهار کرد: در آغاز مجلس تحقق فرامین مقام معظم رهبری را در اولویت قرار دادیم و  در این راستا قوانینی نیز تصویب شد و بییشترین بودجه و قوانین مصوبا را هم در طول سه سال گذشته در کمیسیون اجتماعی داشتیم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اتحاد و همدلی بین مسئولان برای پیشرفت و تعالی و تحقق منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: صفا و صمیمت و همدلی بین دولت و مجلس همواره بوده و با انس و الفت بین مسئولان چه در سطح منطقه و کشوری سعی کرده ایم اوامر مقام معظم رهبری را تحقق ببخشیم.

وی اظهار کرد: نمایندگان مجلس همواره تلاش کرده ایم تا در راستای  مطالبه گری تحقق منویات مقام معظم رهبری در گفت و گو و بحث های کمیسیون و یا در ابعاد نظارتی مجلس چه به صورت منطقه ای چه ملی محور اصلی مطالبات قرار دهیم.

عیسی زاده با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به تحرکات و اهداف دشمنان در بیانات خویش اشاره کردند، گفت: امروز همه وظیفه داریم دست به دست هم داده و از جمهوریت و اسلامیت دفاع کنیم و حتی اگر در جایی لازم باشد به خاطر اسلامیت و جمهوریت نظام از حق خویش نیز عبور کنیم تا نظام آسیبی نبیند و فرمان مقام معظم رهبری تحقق یابد.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.