میاندوآب میزبان کاروان «زیر سایه خورشید» می‌شود
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۰۱
شناسه : 319823
9
مسئول دفتر کانون خادمیاری و خدمت‌های رضوی میاندوآب: مسئول دفتر کانون خادمیاری و خدمت‌های رضوی میاندوآب گفت: امسال نیز در دهه کرامت شهرستان میاندوآب، چهاربرج و باروق میزبان خادمان امام رئوف، حضرت رضا (ع) خواهند بود.
پ
پ

محمد محمودی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، با تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: در طول دهه کرامت، برنامه‌های متنوعی در شهرستان میاندوآب، چهاربرج و باروق پیش‌بینی‌شده است.

مسئول دفتر کانون خادمیاری و خدمت‌های رضوی میاندوآب افزود: در آغاز دهه کرامت، خادمیاران آستان قدس رضوی به‌صورت منسجم در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان حضور یافته و ضمن برپایی میز خدمت، مراسمی را به این مناسبت در مصلی برگزار کردند.

وی با اشاره به حضور کاروان زیر سایه خورشید در میاندوآب، چهاربرج و باروق، گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته؛ در دهه کرامت شهرستان میاندوآب، چهاربرج و باروق میزبان خادمان امام رئوف، حضرت رضا (ع) خواهند بود و از مهم‌ترین برنامه‌های دهه کرامت در میاندوآب می‌توان به استقبال و میزبانی از کاروان زیر سایه خورشید اشاره کرد.

محمودی با بیان اینکه حضور کاروان زیر سایه خورشید بهترین فرصت برای مردم برای زیارت از راه دور حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) است، تصریح کرد: با حضور این کاروان‌ها که امسال هفدهمین دوره آن است؛ حال و هوای رضوی در شهرهای مختلف کشور پخش شده و دل‌ها عاشقان روانه حرم ثامن‌الحجج (ع) می‌شود و حال و هوای مشهدالرضا (ع) در شهرها می‌پیچد.

مسئول دفتر کانون خادمیاری و خدمت‌های رضوی میاندوآب اظهار کرد: کاروان زیر سایه خورشید و پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) روز پنج‌شنبه میهمان مردم باروق و چهاربرج می‌شود و در ادامه نیز روز جمعه میهمان مردم میاندوآب خواهند شد.

وی افزود: در طول سفر کاروان زیر سایه خورشید به میاندوآب، چهاربرج و باروق برنامه‌های متنوعی از جمله حضور در مراکز مختلف و دیدار عمومی در مصلی امام خمینی (ره) میاندوآب با مردم تدارک‌دیده‌شده است.

محمودی با اشاره به اینکه خادمیاران آستان قدس رضوی در شهرستان میاندوآب، چهاربرج و باروق در طول سال توفیق خدمتگزاری به مردم را دارند، گفت: در آخرین مورد خادمیاران آستان قدس رضوی در طول ماه مبارک رمضان در خدمت به روزه‌داران و مردم در مصلی امام خمینی (ره) حاضر بودند.

انتهای خبر/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.