تاریخ : جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵ Friday, 26 June , 2026

مشعل گاز در دو روستای بخش باروق میاندوآب روشن شد + تصاویر

  • کد خبر : 271288
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
مشعل گاز در دو روستای بخش باروق میاندوآب روشن شد + تصاویر

همزمان با دهه مبارک فجر، پروژه گازرسانی به دو روستای بخش باروق میاندوآب افتتاح شد.

به گزارش زرین خبر، در مراسم افتتاح این پروژه ها که امروز در روستای نوروزلوی بخش باروق برگزار شد، علی ابراهیم نژاد بخشدار بخش باروق میاندوآب در سخنانی با اشاره به افتتاح پروژه های خدماتی، عمرانی و فرهنگی در این بخش گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، 48 پروژه در این بخش اجرا و افتتاح می شود.

هم چنین قهرمان متحصنان رئیس اداره گاز میاندوآب هم در این مراسم گفت: برای افتتاح پروژه گازرسانی برای هر خانوار به طور متوسط شش میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: با افتتاح این پروژه در روستاهای علیارکندی و نوروزلو، 210 خانوار از نعمت گاز خانگی بهره مند شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://zarinkhabar.ir/?p=271288

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.