تاریخ : شنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۵ Saturday, 27 June , 2026

مسئولان میاندوآب به دیدار جانبازان رفتند + تصاویر‌

  • کد خبر : 273813
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
مسئولان میاندوآب به دیدار جانبازان رفتند + تصاویر‌

جمعی از مسئولان میاندوآب با حضور در منزل تعدادی از جانبازان به مناسبت اعیاد شعبانیه از آنان دیدار و تجلیل کردند.

به گزارش زرین خبر، در این دیدارها که امروز انجام گرفت، امام جمعه، فرماندار، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران میاندوآب حضور داشتند و با حضور در منزل جانبازان سرافزار انقلاب اسلامی، علی جلالی جانبار 60 درصد و احمد شکوهی جانباز 60 درصد ضمن پاسداشت مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران از آنان دیدار و با اهدای هدیه ای به رسم یادبود از آنان تجلیل کردند.

حسن زاده امام جمعه و امیری فرماندار میاندوآب در این دیدارها در سخنانی به نقش جانبازان در دوران دفاع مقدس اشاره کرده و گفتند: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا و جانبازی جانبازان انقلاب اسلامی است و باید قدردان این ایثارگری ها باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://zarinkhabar.ir/?p=273813

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.