به گزارش زرین خبر، در این مراسم که در گلشن زهرا(س) میاندوآب برگزار شد، بخشدار بخش مرکزی و جمعی از مسئولان و کارکنان جهاد کشاورزی، اداره تعاون روستایی و منابع طبیعی میاندوآب با حضور بر سر مزار مطهر شهدا، ضمن غبارروبی و گلباران، فاتحه ای را نثار روح پرفتوح شهیدان کردند.
هم چنین در این مراسم علی دیانتی رئیس جهاد کشاورزی میاندوآب در سخنانی با تاکید بر لزوم گرامیداشت یادو خاطره شهدا، گفت: ما هر چه داریم از شهداست و باید قدردان خون این عزیزان باشیم.
جهاد کشاورزی(سازندگی سابق) میاندوآب، چهار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و نیز 13 جانباز و سه آزاده و 21 رزمنده دارد.

انتهای پیام/

