مردم با شرکت در انتخابات دشمن را مایوس می کنند
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۱۸
شناسه : 294589
11
امام جمعه چهاربرج: حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه حضور و مشارکت حدکثری در پای صندوق های مایه یاس برای دشمنان است، افزود: مردم با شرکت در انتخابات دشمن را مایوس می کنند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام اصغر جلالی در جمع مردم شهر چهاربرج با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد، اظهار کرد: هر رای یک مشت محکم بر دهان دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه حضور و مشارکت حدکثری در پای صندوق های مایه یاس برای دشمنان است، افزود: مردم با شرکت در انتخابات دشمن را مایوس می کنند.

وی گفت: مردم در ۲۸ خرداد امسال نشان می دهند که با حضور حداکثری خود در انتخابات، یک دولت انقلابی با روحیه جهادی را انتخاب می کنند تا مشکلات مردم حل شود.

جلالی در ادامه تصریح کرد: امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را به اوج عظمت و شکوه و عزت رساندند و ملت ایران را به مسیر شهادت و مسیر حق، راهنمایی کردند.

امام جمعه چهاربرج اظهار کرد: مردم باید در انتخابات آزادانه انتخاب نمایند؛ ضمن اینکه آگاهان و دلسوزان نیز باید روشنگری کنند.

وی گفت: بدون تردید انداختن هر رای به صندوق مانند شلیک موشکی به قلب دشمنان انقلاب و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.