صاعقه خانه‌ای را در میاندوآب به آتش کشید
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰
شناسه : 321296
4
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب:  مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: برخورد صاعقه منجر به آتش‌سوزی یک منزل مسکونی و مصدومیت یکی از ساکنان آن خانه در میاندوآب شد.
پ
پ

سامان محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه حوادث پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: به دنبال تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی، سریعاً اکیپی از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب به‌منظور عملیات امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب افزود: در این حادثه صاعقه با یک منزل مسکونی برخورد کرده بود که در نتیجه منجر به آتش‌سوزی منزل و مصدومیت یکی از ساکنان منزل شده بود.

وی با بیان این‌که این حادثه در کوی شبیلو اتفاق افتاد، گفت: فرد حادثه‌دیده که دچار سوختگی شده بود توسط نیروهای امدادی به بیمارستان انتقال یافت.

محمدی با اشاره به اینکه مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با هماهنگی، اقدامات لازم را در محل انجام دادند، تصریح کرد: با حضور به‌موقع مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب از سرایت آتش به مناطق دیگر و بروز خسارت بیشتر جلوگیری به عمل آمد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با اشاره به اینکه کارکنان این سازمان شبانه‌روز در خدمت همشهریان عزیز هستند، افزود: آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب باروحیه ایثار و با تمام وجود با امکانات موجود در حوادث متعددی که در مناطق مختلف میاندوآب اعم از تصادف، آتش‌سوزی، غرق‌شدگی و غیره به دلایل مختلف به وقوع پیوسته با حضور به‌موقع و سریع خویش توانسته‌اند به وظیفه خود عمل کرده و به مردم خدمت ارائه دهند.

محمدی تصریح کرد: شهروندان در هنگام نامساعد بودن شرایط جوی باید بلافاصله در مکان‌های روبسته و سقف‌دار پناه بگیرند و از ایستادن در کنار درختان و تکه سنگ‌های بزرگ و اشیای فلزی خودداری کرده و از گیرنده رادیویی و گوشی تلفن همراه نیز استفاده نکنند.

شهرستان میاندوآب، شهری با حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و کریدور شمال غرب کشور بوده و پل ارتباطی بین استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و زنجان به شمار می‌رود و از جایگاه بسیار مهمی در منطقه برخوردار است.

 

انتهای خبر/

 

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.