شهید «هاشم معصومی»
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰:۰۵
شناسه : 315863
10
شهید «هاشم معصومی» در سال ۱۳۴۶ در روستای «گل سلیمان‌آباد» در یک خانواده مذهبی متولد شد.
پ
پ

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، شهید «هاشم معصومی» در سال ۱۳۴۶ در روستای «گل سلیمان‌آباد» در یک خانواده مذهبی متولد شد. دوران کودکی‌اش را همان روستا سپری کرد تا اینکه زمان مدرسه رفتنش رسید. اما باتوجه‌به محدودیت امکانات تحصیلی محل سکونت و عدم توانایی خانواده در تأمین امکانات آموزشی فقط توانست تا پایان دوره ابتدائی به تحصیل علم بپردازد و بعد از آن به فعالیت‌های کشاورزی و کارگری مشغول گردید و دوران نوجوانی‌اش را در خدمت خانواده‌اش را سپری کرد.

پس از رسیدن به سن جوانی، ازدواج کرد که حاصل آن یک دختر و دو پسر است.

دوران قبل از انقلاب اسلامی در مدرسه و سنگر علم و دانش مشغول تحصیل بود و در همه تظاهرات شرکت داشته و در مراسم‌ها به پخش اعلامیه‌ها می‌پرداخت. با مأمورین رژیم شاهنشاهی درگیری به آن صورت نداشت؛ اما بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران خیلی رنج‌ها و مشقت‌ها کشیده است.

در دوران بعد از انقلاب اسلامی در نهاد مقدس بسیج ثبت‌نام نموده و شرکت فعالی در فعالیت‌های مختلف مذهبی و سیاسی در روستای محل سکونتش داشت.

دوران جنگ چندین بار به‌صورت داوطلبانه در مناطق عملیاتی و جبهه‌های حق علیه باطل گردید و یکبار زخمی شده بود.

بعد از دوران دفاع مقدس در کردستان با گروهک‌های ملحد ضدانقلاب و منافقین عامل اغتشاش بودند و ناامنی برای مردم ایجاد می‌کردند، حضور داشت.

شهید در انجام اعمال عبادی خیلی واقف بود و در جلسات مذهبی از جمله دعای کمیل شرکت فعالانه داشت. با اعضای خانواده مثل یک کبوتر بوده و فرزندان خانواده را پرهای آن می‌دانست و با دوستان و آشنایان رابطه خوب و حسنه داشت.
همیشه درباره منافقین و ضد انقلابیون ازخدابی‌خبر می‌گفت: ” تا وقتی جان در بدن داریم و خون در رگ‌های ما جاری است، باید با آنها به مبارزه برخاست.

مبارزی بی‌نظیر بود تا اینکه پس از رشادت‌های بسیار در بیست و هفتم مرداد سال ۱۳۷۰ در منطقه «قره گل» توسط منافقین به درجه شهادت نائل آمد و پیکر پاک و مطهر شهید در مزار شهدای گل سلیمان‌آباد به خاک سپرده شده است.
آخرین پیام شهید

همیشه توصیه می‌نمود که از مقام معظم رهبری اطاعت کنید. همان‌طوری که امام (ره) فرمودند، اطاعت از رهبری، اطاعت از امام است و پیروی از دستورات اسلام، پیروزی خدای تبارک‌وتعالی است.

کلام شهید در آخرین لحظات زندگی و آخرین پیام شهید این است که از انقلاب اسلامی و رهبری آیت‌الله خامنه ای حمایت کنید و نگذارید اسلام به دست منافقین کوردل بیفتد چرا که اسلام به‌تمام‌معنی به ما حیثیت داده است.
انتهای خبر/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.