سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرزند راستین ملت ایران است
۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
شناسه : 304878
2
امام جمعه چهاربرج: امام جمعه چهاربرج گفت: دشمنانِ ایران انقلابی  باید بدانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرزند راستین ملت ایران و حافظ انقلاب اسلامی و خاستگاه و محل تربیت صدها هزار نیروی مومن و پاکباخته در ایران اسلامی و الگوی هزاران هزار عنصر مقاوم و مومن در جهان اسلام است.
پ
پ

به گزارش گروه سیاسی زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین اصغر جلالی در خطبه های نماز جمعه این هفته چهاربرج با اشاره به اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروههای به اصطلاح تروریستی، اظهار کرد:  این اقدام فاقد وجاهت بین‌المللی است زیرا اولا طبق قواعد مرسوم بین‌المللی، نهاد نظامی یک کشور هیچگاه تحریم نمی‌شود.

امام جمعه چهاربرج افزود: ثانیا براساس ماده ۳۹ منشور ملل متحد، تعیین و شناسایی گروه‌ها و سازمان‌های تروریستی با شورای امنیت است و اقدامات یکجانبه دولت‌های عضو براساس بند ۷ ماده ۲منشور ملل متحد، مردود و فاقد وجاهت بین‌المللی و غیرالزام‌آور است.

وی با اشاره به اینکه اروپا پس از جنگ اوکراین و طولانی شدن آن به فلاکت و بیچارگی و درماندگی افتاده است و اتحادیه اروپا عملا تبدیل به عمله بی‌اختیار آمریکا گردیده است، گفت: در واقع اروپا برای رهایی از مخمصه جنگ اوکراین درصدد بازکردن یک مسیر انحرافی برای نجات از سرزنش افکار عمومی خود می‌باشد.

جلالی تصریح کرد: چنانچه بارها گفته‌ایم اروپا در زمان دموکرات‌ها  که قیافه حقوق بشری می‌گیرند و نقش پلیس خوب را بازی می‌کنند؛ اکنون نقش پلیس بد را برعهده گرفته است و می‌خواهد از طریق تشدید فشار محاسبات مسئولان و مردم ایران را در مذاکرات برجام دچار تغییر کند.

امام جمعه چهاربرج افزود: از سوی دیگر اروپا و آمریکا درصددند جلوی تشکیل و تقویت یک اتحادیه ضد آمریکایی را توسط ایران و روسیه و چین و کشورهای مقاومت بگیرند فلذا بازوی قدرتمند نظامی ایران و محور مقاومت یعنی سپاه سرافراز انقلاب را هدف قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه تحریم سپاه البته چیز جدیدی نیست، گفت: این نیروی بزرگ و حافظ انقلاب اسلامی همواره زیر تیغ تحریم دشمنان بوده و به برکت همین تحریم‌ها رشد کرده و قد کشیده و بالیده است.

جلالی با اشاره به اینکه تحریم این نیروی بی‌بدیل، بیش از گذشته بر قوت و قدرت آن خواهد افزود، تصریح کرد: دشمنانِ ایران انقلابی  باید بدانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرزند راستین ملت ایران و حافظ انقلاب اسلامی و خاستگاه و محل تربیت صدها هزار نیروی مومن و پاکباخته در ایران اسلامی و الگوی هزاران هزار عنصر مقاوم و مومن در جهان اسلام است و در طول ۴۳سال گذشته به خوبی آموخته است که از دل تهدیدها چگونه فرصت‌های طلایی خلق کند.

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه مردم هوشیار و آگاه ایران بار دیگر نشان خواهند داد که هرکدام یک سپاهی انقلاب هستند و لباس سبز این نیروی الهی و انقلابی را نماد عزت و افتخار خود می‌دانند، اظهار کرد: نظام انقلابی ما نیز بدون تردید پاسخ‌های متقابل و متناسب هشداردهنده را خواهد داد و طراحان صهیونیست و بازیگران مفلوک این نمایش مضحک، مانند همیشه با شکست‌های بزرگتر روبرو شده و طعم ناکامی را به آنان خواهند چشید.

وی در ادامه به تبیین خطای محـاسباتی دشمنان پرداخت و افزود: رهبر معظم انقلاب اخیرا در دیدار مداحان اشاره به خطای محاسباتی دشمن در دشمنی با انقلاب داشتند و نکته جالب این که رهبر انقلاب از همان سالهای ابتدایی زعامت و رهبری به این نقطه ضعف مهم دشمنان اشاره کرده و هرساله به‌تکرار و اصرار بر آن تاکید کرده‌اند.

جلالی با بیان اینکه دشمنان نمی دانند با ملتی که مردم آن از مرگ نمی ترسند و در مقابل آن شجاعت دارند، نمی توان درافتاد، گفت: ویژگی نترسیدن از مرگ، در محاسبات آمریکایی موجود نیست و از سوی دیگر دشمنان ما همواره در مواقع حسّاس در محاسبات خود اعم از شناختِ مسائل ایران، شناختِ مردم، شناختِ روحانیت و شناختِ دین اشتباه کرده و دچار اشتباه مى‌شوند و لذا شکست خوردند و اینجا هم سرنوشتشان جز این نیست و شکست خواهند خورد.

وی به فقدان شناخت دقیق از عمق راهبردی ایران انقلابی اشاره کرد و افزود: برخلاف تصور دشمنان؛ پایگاه‌های جمهوری اسلامی منحصر به‌شیعه‌ها نیست بلکه خیلی از برادران سنی در خیلی از کشورها آنچنان دفاع جانانه‌ای از جمهوری اسلامی می کنند که برخی از شیعه‌ها نمی کنند و این نشان می دهد که در مورد عمق راهبردی، دشمنان ما فهم درستی ندارند.

امام جمعه چهاربرج با اشاره به ماجراجویی دوباره رژیم منحوس صهیونیستی، اظهار کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیستی در شرایطی ایران را تهدید به‌حمله به تاسیسات هسته‌ای می‌کند که خودش تنها رژیم در منطقه است که دارای بمب هسته‌ای بوده که اتفاقا هیچ نظارتی از سوی هیچ نهاد بین‌المللی را نیز تاکنون نپذیرفته است.

وی با بیان اینکه چنین راهبرد احمقانه‌ای تل‌آویو را به سوی نابودی زود هنگام خواهد کشاند، تصریح کرد: ایران انقلابی با تقویت قدرت بازدارندگی دفاعی خود آماده هرگونه پاسخ سریع و قاطع و پشیمان‌کننده خواهد بود و هرگونه اقدام حماقت‌آمیز توسط رژیم جعلی صهیونیسم، زوال این دولت منحوس را از سرزمین مقدس فلسطین رقم خواهد زد.

امام جمعه چهاربرج هم چنین با اشاره به فرارسیدن ماه رجب و برشمردن فیوضات این ماه مبارک، گفت: این ماه، فرصت خوبی برای بزرگ‌ترین موهبت الهی یعنی عاقبت‌به‌خیری است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.