سقوط از ارتفاع جان کارگر ساختمانی را گرفت
۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲
شناسه : 320758
3
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: سقوط به همراه بالابر از ساختمان در حال ساخت در این شهرستان منجر به فوت کارگر ساختمانی شد.
پ
پ

سامان محمدی در گفتگو با خبرنگار گروه حوادث پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، اظهار کرد: عصر امروز طی تماسی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی مبنی بر وقوع حادثه در روستای شین‌آباد، کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب سریعاً در محل موردنظر حاضر شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب افزود: پس از حضور مأموران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب در محل حادثه مشخص شد که دو نفر از ساختمان دوطبقه در حال ساخت به پایین سقوط کرده بودند.

وی گفت: در این حادثه این دو نفر در تلاش برای کنترل و جلوگیری از سقوط بالا بر همراه بالابر از طبقه دوم سقوط کرده بودند.

محمدی با بیان اینکه این حادثه منجر به فوت یکی از این دو فرد با حدود ۵۰ سال شده است، تصریح کرد: فرد دیگر نیز که ۴۰ساله است با وضعیت وخیم توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان انتقال داده شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با درخواست از شهروندان مبنی بر اینکه نکات ایمنی در ساختمان‌سازی را جدی گرفته و در حین کار رعایت کنند، اظهار کرد: کارگران کارگاه‌های ساختمانی باید مجهز به کلاه و کفش ایمنی بوده و بسته به شرایط و نوع کار، سایر وسایل حفاظت فردی همچون دستکش، ماسک، کمربند و طناب نجات نیز مطابق ضوابط آیین‌نامه مربوط باید در اختیار آنها قرار داده شود.

وی گفت: هم چنین باید تمامی معابر، پلکان‌ها، سطوح شیب‌دار، باز شوها، پرتگاه‌ها و نقاطی که احتمال خطر سقوط افراد را در بردارند، باید با نرده و پوشش‌های موقت و مناسب حفاظت شوند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با بیان اینکه کارکنان این سازمان شبانه‌روز در خدمت همشهریان عزیز هستند، افزود: آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب باروحیه ایثار و با تمام وجود با امکانات موجود در حوادث متعددی که در مناطق مختلف میاندوآب اعم از تصادف، آتش‌سوزی، غرق‌شدگی و غیره به دلایل مختلف به وقوع پیوسته با حضور به‌موقع و سریع خویش توانسته‌اند به وظیفه خود عمل کرده و به مردم خدمت ارائه دهند.

انتهای خبر/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.