سردار سلیمانی به سربازی ولایت افتخار می کرد
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۸:۵۵
شناسه : 298075
9
کارشناس مسائل سیاسی: کارشناس مسائل سیاسی گفت:سردار سلیمانی از ابتدا تا روز شهادت به سربازی ولایت افتخار می کرد و ما نیز باید از این الگوی بی بدیل ولایتمداری درس بگیریم.
پ
پ

کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تاکید بر تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی بر گرفته از مکتب عاشورا و امام حسین(ع) است و باید این مکتب در جامعه تبیین شود.

حسین فرج زاده با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی، با الهام گیری از مکتب عاشورا و تدابیر راهبردی ولایت سبب اقتدار محور مقاومت در منطقه شد، افزود: نتیجه این مکتب مقاومت را امروز در یمن نیز مشاهده می کنیم که جوانان جبهه مقاومت در یمن در آستانه پیروزی های راهبردی و شکست محاصره قرار گرفته اند و ان شالله این اخبار خوب را به زودی خواهیم شنید.

وی در ادامه با اشاره ولایتمداری حاج قاسم سلیمانی، گفت: حاج قاسم سلیمانی شیفته اهل بیت(ع) بود و ارادت خاصی نیز به حضرت فاطمه زهرا(س) داشتند و مانند ایشان نیز شهید راه ولایت شدند.

فرج زاده تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) مدافع و شهید راه ولایت هستند و در دفاع از ولایت تلاش بسیاری کرده و شهید راه ولایت نیز شدند و شهید قاسم سلیمانی نیز با الگوگیری از زندگی حضرت زهرا (س) خود را فدای ولایت کرد.

وی با بیان اینکه مهم ترین توصیه حاج قاسم در وصیتنامه خویش ولایت‌مداری است که باید مورد توجه همه ما باشد، افزود: سردار سلیمانی از ابتدا تا روز شهادت به سربازی ولایت افتخار می کرد و ما نیز باید از این الگوی بی بدیل ولایتمداری درس بگیریم.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن تصور می کرد که با ترور شهید سلیمانی، می تواند محور مقاومت را از بین ببرند ولی امروز می بینند که اشتباه فکر می کردند.

وی گفت:امروز می بینیم که شهید سلیمانی برای دشمنان ترسناک تر از حاج قاسم سلیمانی است و تربیت یافتگان مکتب مقاومت و عاشورا و حاج قاسم در جای جای دنیا گسترده شده اند و این را حتی در فضای مجازی نیز برنمی تابند و اقدام به سانسور تصاویر ایشان می کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.