روز قدس، روز مبارزه با صهیونیسم بین الملل است/غیرت نهادهای بین المللی در قبال خون های بیگناه پس کو؟
۰۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
شناسه : 262682
7

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس بستر مبارزه با صهیونیسم بین الملل و الهام بخش تمام مسلمانان و آزادگان جهان است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، جهانبخش محبی نیا، امروز در جمع مردم میاندوآب در مصلی امام خمینی(ره) این شهر با تقدیر از حضور پرشور و گستر ده مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: روز قدس، یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و نمود دشمن شناسی، بصیرت و آگاهی ملت ایران است.

وی با بیان اینکه این روز محور پیوند انقلاب با مسائل جهان اسلام است، افزود: قدس مربوط به یک روز و یک مقطع خاص زمانی برای مقابله با رژیم صهیونیستی نیست.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئله صهیونیسم نتیجه مداخله قدرت های بزرگ جهانی است، گفت: مردم و مسئولان با حضور خود در صحنه می خواهند تا این نتیجه تفکرات جهانی را محاکمه کنند.

محبی نیا با بیان اینکه داعش نیز پلیدترین مولود آمریکا در زمان حاضر است، تصریح کرد: این مولود نیز نتیجه تفکرات سازمان یافته قدرت های جهانی هستند.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز آمریکا ناامن ترین نقطه جهان و پدیده ای به نام داعش، ناامنی در دنیا به وجود آورده است، اظهار کرد: بیشترین سهم این ناامنی از آن خاخام ها و عناصر سیاسی است که در سرزمین اشغالی فلسطین، دولت تشکیل داده اند و سرزمین فلسطین را غصب کرده اند.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی افزود: روز قدس بستر مبارزه با صهیونیسم بین الملل و الهام بخش تمام مسلمانان و آزادگان جهان است.

محبی نیا با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی در قبال کشتار و خونریزی مردم مظلوم فلسطین و جهان، تصریح کرد: خون هایی که بی گناه بر روی زمین ریخته می شود و نسل کشی که در میانمار انجام می گیرد، غیرت حداقلی نهادهای بین المللی پس کو؟

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.