راه پیروزی در جنگ شناختی، هوشیاری اجتماعی مردم است
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۱۵
شناسه : 303737
5
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: راه پیروزی در جنگ شناختی، هوشياري اجتماعی مردم است و هیچ کس به جز مردم خود کشوری که به جنگ شناختی دچار شده، نمی تواند به آن جامعه کمک کند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در شورای اداری شهرستان و ویژه برنامه گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: آنها که با نام بسیج خوشحال و امیدوار می شوند، آنها دوستدار انقلاب و ولایت و اسلام هستند.

سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده با بیان اینکه بسیجیان همواره در خط مقدم حادثه ها بوده اند، افزود: هر زمان و هر کجا لازم بوده، بسیج در صحنه حاضر بوده و جانفشانی  کرده است.

وی گفت: بسیج، نهادی است که متناسب با موقعیت و به اقتضای زمان در صحنه حضور می یابد و گاهی در جبهه های نبرد حق علیه باطل این رسالت را به منصه ظهور می رساند و گاهی در سیل،گاهی در زلزله، گاهی در محرومیت زدایی و سازندگی، و گاهی در عرصه فرهنگ حضور می یابد.

فرج زاده تصریح کرد: همگان دیدند و می بینند که امروز هم بسیج مثل ۴۳ سال گذشته جانفدا وخدمتگزار ملت ایران است و شاهد این مدعا نیز شهادت تعداد کثیری از بسیجیان عزیز ما در بازگرداندن امنیت به کشور است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، گفت: راه پیروزی در جنگ شناختی، هوشیاری اجتماعی مردم است و هیچ کس به جز مردم خود کشوری که به جنگ شناختی دچار شده، نمی تواند به آن جامعه کمک کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.