دولت عزم راسخی برای محرومیت زدایی دارد/ از طرح های سرمایه گذاری بخش خصوصی حمایت می کنیم
۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۱۵
شناسه : 302580
4
فرماندار میاندوآب: فرماندار میاندوآب گفت: دولت عزم راسخی برای محرومیت زدایی داشته و در این راستا نیز قدم هایی برداشته شده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب امروز در جمع دهیاران گفت: دهیاران با کمترین درآمد، عمر و جوانی خود را صرف خدمت به مردم می کنند که قابل تقدیر و ستایش است و امیدواریم با تمهیداتی که در هیئت دولت اندیشیده می شود مشکل درآمد و استخدام این بزرگواران حل شود.

علی پیام با بیان اینکه دهیاران نسبت به شناسایی خانواده های نیازمند و جوانان جویای کار روستا اقدام نمایند،افزود: دولت عزم راسخی برای محرومیت زدایی دارد، آموزش شغلی جوانان برای کسب درآمد توسط مراکز فنی و حرفه ای و اعطای تسهیلات از محل تبصره ۱۸ برای ایجاد کسب و کار، اقدامات ارزنده دولت برای محرومیت زدایی است که به مرحله اجرا درآمده است.

وی با تاکید بر اینکه دهیاران توجه ویژه ای به حفظ محیط زیست ومنابع طبیعی و بویژه گونه های گیاهی و جانوری داشته باشند، تصریح کرد: تاراج منابع آبی، برداشت های غیر مجاز از مصالح رودخانه ای را فورا به مراجع ذیصلاح گزارش دهند.

فرماندار میاندوآب افزود: از سرمایه گذارانی که قصد ایجاد مجموعه تفریحی آبی و استخر در روستاهای همجوار با زرینه رود و سیمینه رود را دارند حمایت می کنیم و انتظار داریم دهیاران در زمینه معرفی سرمایه گذار تلاش کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.