غائله شورای شهر تمام شد
۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۰۱
شناسه : 304979
3
با رسمیت یافتن دومین جلسه فوق العاده؛ در جلسه فوق العاده شورای شهر میاندوآب، برخی از اعضای شورای شهر در سخنانی به بیان نکته نظرات خود پرداخته و در خصوص موضوعات مختلف از جمله عدم حضور در جلسات قبلی اظهاراتی را بیان کردند.
پ
پ

به گزارش گروه اجتماعی زرین خبر، پرونده استعفای شهردار میاندوآب با برگزاری جلسه فوق العاده و با پنج رای موافق اعضای شورای شهر بسته شد و “وحید اصغری پور” دوباره با رای اعضای شورای شهر میاندوآب، سرپرستی شهرداری این شهر را بر عهده گرفت.

اما جلسه فوق العاده شورای شهر میاندوآب تنها به رای گیری در مورد استعفای شهردار و انتخاب سرپرست شهرداری خلاصه نشد، بلکه برخی از اعضای شورای شهر در اظهاراتی به بیان نظرات خود پرداختند.

هر چه تلاش کردیم وی از تصمیم خود منصرف نشد

در ابتدا  رئیس شورای شهر میاندوآب با محکوم کردن اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروههای به اصطلاح تروریستی، اظهار کرد: سپاه مایه عزت و افتخار ملت ایران است.

بابک محمدزاده در ادامه با اشاره به تلاش های خود برای منصرف کردن “بابک قدیمی” شهردار مستعفی میاندوآب از تصمیم خود، گفت: ما هر چه تلاش کردیم وی از تصمیم خود منصرف نشد و بر آن اصرار کرد.

سوال از شهردار دلیل بر برکناری یا استعفای شهردار نبود

در ادامه جلسه جهانگیر قاسم زاده، عضو شورای شهر میاندوآب با محکوم کردن اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروههای به اصطلاح تروریستی، اظهار کرد: اقدام اتحادیه اروپا در خصوص سپاه پاسداران را محکوم می‌کنیم.

این عضو شورای شهر میاندوآب به عدم حضور در جلسه قبلی شورای شهر اشاره کرد و گفت: در این مورد سخنگوی شورای شهر در آینده پاسخ های لازم را ارائه می دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه مخالف سرسخت استعفای شهردار هستم، افزود: سوال اعضای شورای شهر از شهردار در رابطه با مطالبات مردمی و طرح تفصیلی، دلیل بر برکناری یا استعفای شهردار نیست.

قاسم زاده با اشاره به اینکه باید بودجه پیشنهادی سال آینده توسط شهرداری تحویل شورای شهر می‌شد، گفت: پرداخت حقوق کارکنان شهرداری باید به موقع انجام گیرد و تکلیف نیروهای جذب شده از طریق پیمانکار به بدنه شهرداری مشخص شود.

این عضو شورای شهر میاندوآب افزود: “بابک قدیمی” پاکدست بود ولی در مصاحبه خود به دست‌های پشت پرده ای اشاره کرده بود که مانع فعالیتش شده بود و باید این‌ها شفاف سازی شود چرا که مردم نامحرم نیستند.

وی با بیان اینکه برای بیشتر طرح‌های شهرداری رای داده بودم، مگر آنکه مغایر قانون باشد، تصریح کرد: به نظر بنده حداقل باید تا پایان سال شهردار به کار خود ادامه دهد.

دلایل عدم حضورم در جلسه‌‌ قبل را اعلام خواهم کرد

غیب‌الله رحیمی، دیگر عضو شورای شهر میاندوآب بود که وی نیز در سخنان خود اقدام اتحادیه اروپا در خصوص سپاه پاسداران را محکوم کرد و گفت: ما همه مدیون خون شهدا و ایثارگری رزمندگان و نیروهای نظامی و انتظامی هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه  دلایل عدم حضورم در جلسه‌‌ قبل را اعلام خواهم کرد، افزود: پاسخ مصاحبه شهردار را نیز در آینده می دهم.

این عضو شورای شهر میاندوآب با اشاره به اینکه ما باید متحد باشیم، اظهار کرد: متاسفانه برخی از دوستان پای توافق و عهد خود نماندند و این خوب نیست.

در این جلسه روبین کلانتری، فیروز تقوی و شهرام محمدوند نیز حضور داشتند که ترجیح دادند صحبت نکنند.

بعد از این موضوع هم رای گیری در مورد استعفای شهردار انجام شد و شورای شهر میاندوآب با پنج رای با استعفای بابک‌ قدیمی شهردار این شهر موافقت و وحید اصغری پور را با شش رای به عنوان سرپرست انتخاب کرد.

هم چنین اعضای شورای شهر در محکومیت اقدام پارلمان اتحادیه اروپا؛ بنری را در حمایت از سپاه پاسداران در صحن شورا نصب کردند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.