دانش آموزان نباید به بهانه مسائل فرعی از اهداف متعالی و علم آموزی غفلت کنند
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۱۵
شناسه : 303446
11
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: مسائل جزئی نباید دانش آموزان را از مسئله اصلی و اهداف متعالی آنها در علم آموزی غافل کند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز دانش آموز و هفته بسیج دانش آموزی در دبیرستان نمونه امام جعفرصادق(ع) در میاندوآب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز، اظهار کرد: دانش آموزان باید قدردان خون شهدا بوده و راه شهدا را ادامه دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب به اهمیت علم آموزی دانش آموزان اشاره کرد و افزود: مدرسه جای تحصیل، تهذیب و ورزش است و دانش آموزان باید به این سه اولویت مهم که توصیه مقام معظم رهبری نیز هست، توجه داشته باشند.

وی با بیان اینکه ایران در تاریخ ۲۰۰ ساله خود به هیچ کشوری حمله نکرده است، گفت: صدام با تحریک آمریکا به ایران حمله کرد و ما مقاومت کردیم و دشمن را عقب راندیم و شکست دادیم.

فرج زاده با اشاره به اینکه ۱۷ هزار شهید ترور و شهیدان بهشتی و رجایی و باهنرها تقدیم انقلاب اسلامی شده است، تصریح کرد: ما سختی های زیادی دیده ایم، در سوریه و… سربریده ها دادیم، ما انگشت با انگشتر دادیم و شهید حججی ها دادیم ولی دفاع همچنان باقی است و مردم ما خون دادند ولی خاک ندادند و جای جای کشور آبیاری شده با خون شهدا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی، امنیت و اقتدار ما را برنمی تابند، اظهار کرد: دشمنان می خواهند در کشور ناامنی باشد و دنبال سوریه سازی ایران هستند ولی کور خوانده اند.

وی گفت: مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده اند و عاشق انقلاب و شهدا، عاشق عفت و حیا بوده و به تعیر حاج قاسم سلیمانی ما ملت امام حسینیم.

فرج زاده با اشاره به اینکه تحریف و تحریم دو لبه شمشیر هستند که دشمنان از آن استفاده می کنند، افزود: دشمنان به دنبال تحریف هستند تا جوانان ایران اسلامی را مشغول کنند ولی جوانان ما قطعا تودهنی محکمی به دشمنان خواهند زد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب تصریح کرد: دو سال دانش آموزان با توطئه کرونا از مدارس فاصله گرفتند و امروز نیز با توطئه ناامنی می خواهند دانش آموزان ما را از درس خواندن و علم آموزی و رسیدن به قله های ترقی و پیشرفت بازدارند.

وی با تاکید بر اینکه مسائل جزئی نباید دانش آموزان را از مسئله اصلی و اهداف متعالی آنها در علم آموزی غافل کند، گفت: دانش آموزان باید بر تحصیل و درس متمرکز شده و با علم آموزی به دنبال رسیدن به قله های ترقی باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.