دانش آموزان علم و معنویت را باهم کسب کنند
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
شناسه : 297544
12
امام جمعه میاندوآب:  امام جمعه میاندوآب گفت: دانش آموزان باید به دنبال کسب علم و معنویت بوده و در کنار آن از ورزش غافل نشوند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده در یادواره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی میاندوآب با اشاره به اهمیت علم در عصر کنونی، اظهار کرد: اگر انسان دارای علم‌ باشد، قله‌های رفیع برتری را نیز کسب می‌کند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه علم، دانایی، عقل و معرفت بدون سلامتی امکان‌پذیر نیست، افزود: سلامتی پیش‌نیاز موفقیت در تمامی مراحل زندگی یک فرد است و باید دانش‌آموزان بدون استثنا ورزش را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی همچنین با بیان اینکه جسم سالم از کودکی پایه‌گذاری می‌شود، گفت: باید به مقوله ورزش در مدارس بیشتر اهمیت داده شود و دانش‌آموزان قبل از حضور در کلاس، فعالیت ورزشی انجام دهند.

حسن زاده عنصر بعدی در موفقیت یک فرد را توجه به معنویات دانست و تصریح کرد: در جنگ تحمیلی، رزمندگان اسلام بدون حمایت کشورهای دیگر و داشتن تسلیحات نظامی آنچنانی، در برابر ۴۰ کشور مبارزه کردند که توسل به سلاح معنویت و خداوند متعال عامل موفقیت در این عرصه بود.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه اگر دانش‌آموز هم اهل نماز، معنویت و خداجو باشد قدرتمند می‌شود، گفت: آرامش و نشاط از دیگر راه‌های برتری دانش‌آموزان در عرصه علم است و دانش‌آموزان باید در سر کلاس درس مدام از معلم پرس و جو کرده و اطلاعات بیشتری یاد بگیرند.

راه پیشرفت کشور مدیریت علمی کشور است

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز در این مراسم گفت: بسیجی‌ به کسی گفته می‌شود که دل در گرو قرآن، اسلام، وطن و مستضعفان جهان دارد و هرکسی تحت فرماندهی واحد ولایت فقیه در فکر پیشرفت، توسعه و آبادانی کشور است بسیجی گفته می‌شود.

سرهنگ پاسدار حسین فرج‌زاده با بیان اینکه بسیجیان پیش‌آهنگ توسعه کشور و حضور در مواقع حساس نظامی، فرهنگی و همچنین وقوع حوادث غیرمترقبه در عرصه میدان هستند، اظهار کرد: بسیج همیشه آماده خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف است.

وی گفت: راه نجات کشور به تعبیر مقام معظم رهبری قوی شدن است و راه قوی شدن کشور نیز، علم، صنعت و تکنولوژی است.

فرج‌زاده در ادامه با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین(ع) و با بیان اینکه “قوه سلطان الحجه أعظم من قوه سلطان القدره”، افزود: در سند راهبردی ۱۰ ساله بسیج، رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی هدف‌گذاری شده و لازمه آن نیز مجاهدت، سیاستگذاری و مدیریت علمی‌ کشور است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه راه پیشرفت کشور مدیریت علمی کشور است، بر دانش بنیان شدن  اقتصاد، سیاست، کشاورزی و صنعت تاکید و تصریح کرد:  از همه دانش آموزان،  دانشجویان و دانش پژوهان می خواهم که با مجاهدت علمی و تلاش؛ پشقراولان این حرکت بزرگ و حیاتی در کشور باشند.

بهروز تقی نژاد؛ معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب نیز در این مراسم در سخنانی بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و گفت: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا است و باید قدردان خون این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.