جهاد لسانی از نیازمندی های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۱۴
شناسه : 300256
4
مشاور استاندار آذربایجان غربی در امور ایثارگران: نیساری گفت: یکی از نمونه های بارز جهاد تبیین، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با جهاد لسانی است که باید هر چه می توانیم در این زمینه کوشا باشیم.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام عبدالرحیم نیساری در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میاندوآب، اظهار کرد: همه در قبال خون شهدا مسئول هستیم و باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قدم برداریم.

مشاور استاندار آذربایجان غربی در امور ایثارگران با بیان اینکه ما هر چه داریم به برکت خون شهدا است، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید در دستور کار همه افراد و دستگاهها باشد.

وی در ادامه به اهمیت جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: یکی از نمونه های بارز جهاد تبیین، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که باید هر چه می توانیم در این زمینه کوشا باشیم.

نیساری با بیان اینکه جهاد لسانی یکی از مهم ترین نیازمندی ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، تصریح کرد: باید شهدا و فرهنگ شهدا را با استفاده تولیدات مختلف مانند فیلم، پوستر و…. به جامعه بشناسانیم و فرهنگ شهدا را در جامعه تبیین کنیم.

فرماندار میاندوآب نیز در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: همه مسئولان ادارات موظف هستند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام بردارند.

علی پیام افزود: تمام کشورها در راه امنیت خود، فرهنگ ایثار و شهادت را تقویت می‌کنند و علت آن این است که وقتی دشمنان در صدد تهاجم و تجاوز به کشور هستند، انسان‌هایی آزادمرد برای دفاع از کیان کشور خود، فداکاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه برای ایجاد رفاه و آرامش در کشور باید به انسان‌های فداکاری که با نگرش دفاع از خاک خود را دارند  به آنان ارج نهاد، تصریح کرد:  این قبیل انسان‌ها با گذشت از باارزش ترین دارایی خود به دفاع بر می‌خیزند و باید ارزش این گذشت و ایثارگری این قبیل انسان‌ها را دانست.

وی با بیان این‌که علاوه‌بر این‌ها، جمهوری اسلامی ایران یک نگاه دینی بر موضوع شهادت و از خود گذشتگی دارد، افزود: دین اسلام برای کسانی که در راه دفاع از کشور جانفشانی می کنند جایگاه والایی به نام شهید به آن قایل است که در نزد خدای متعال صاحب رزق و روزی و ناظر بر اعمال بندگان خداوند است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.