تکمیل بیمارستان حضرت فاطمه (س) میاندوآب ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۰۸
شناسه : 291085
16
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب:

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: حدود ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اتمام کارهای عمرانی باقی مانده مانند محوطه سازی و طبقه زیرزمین پروژه بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب اعتبار لازم است.

پ
پ

سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اینکه پروژه بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب سال گذشته با حضور معاون اول رئیس جمهوری افتتاح شد، اظهار کرد: طبقه زیرزمین این پروژه با متراژ نزدیک به سه هزار مترمربع به صورت فریز شده باقی مانده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: تکمیل و تجهیز و راه اندازی طبقه زیرزمین نیاز به تامین اعتبار دارد.

وی با اشاره به بازدید اخیر رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور از این پروژه، گفت: امیدواریم که این پروژه تامین اعتبار شده و طبقه زیر زمین نیز به مجموعه درمانی اضافه شود.

حیدری تصریح کرد: در نظر داریم از طبقه زیر زمین برای بخش های پاراکلینیک، تصویربرداری، فیزیوتراپی، توانبخشی و برخی واحدهای پشتیبانی استفاده کنیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با اشاره به اینکه ۴۰ درصد کارهای عمرانی در طبقه زیرزمین انجام گرفته است، اظهار کرد: برای ۶۰ درصد باقی مانده طبقه زیرزمین پیش بینی می کنیم حدود ۱۵۰ میلیاردریال اعتبار نیاز هست.

وی هم چنین با بیان اینکه محوطه بال دوم بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) میاندوآب هم نیاز به ساخت و ساز دارد، افزود: در مجموع حدود ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اتمام کارهای عمرانی این پروژه اعتبار لازم است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.