توزیع ۱۳۳۱ تن انواع کالاهای اساسی در میاندوآب/ ۲۴۵۲ مورد بازرسی از مراکز خرید و فروشگاهها انجام گرفته است
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۴۳
شناسه : 301093
5
مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب:

مدیر جهادکشاورزی میاندوآب گفت: در راستای برقراری آرامش در بازار، جلوگیری از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و بروز هر گونه اختلال در تامین کالاهای اساسی، دو هزار و ۴۵۲ مورد بازرسی، از واحدهای صنفی در میاندوآب انجام گرفته است.

پ
پ

علی دیانتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: با توجه به اجرای قانون انتزاع تکالیف مرتبط با تنظیم بازار و واگذاری برخی از مسؤلیت های وزارت صنعت، معدن و تجارت، درخصوص نظارت بر تأمین کالاهای اساسی به وزارت جهادکشاورزی، این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

مدیر جهادکشاورزی میاندوآب افزود: در این زمینه و در راستای برقراری آرامش در بازار، جلوگیری از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و بروز هر گونه اختلال در تامین کالاهای اساسی، تعداد دو هزار و ۴۵۲ مورد بازرسی، از واحدهای صنفی، نانوایی ها، فروشگاههای توزیع مواد پروتئینی، میوه و سایر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، توسط بازرسان قرارگاه تامین امنیت غذایی جهادکشاورزی این شهرستان انجام گرفته است.

وی گفت: در جریان این بازرسی ها، تعداد ۲۴۱ فقره پرونده برای واحدهای صنفی متخلف، تشکیل که جهت رسیدگی به اداره تعزیزات حکومتی ارسال شده است.

 دیانتی از کشف ۹۹ تن آرد یارانه ای قاچاق نیز خبر داد و تصریح کرد: این ۹۹ تن آرد قاچاق شامل دو هزار و ۴۶۶ کیسه ۴۰ کیلویی بوده که کشف شده و پس از طی مراحل قانونی و انجام هماهنگی لازم با ارگانهای مربوطه، در بین واحدهای نانوایی شهرستان توزیع شده است. 

مدیرجهاد کشاورزی میاندوآب اظهار کرد: بمنظور تنظیم بازار نیز تاکنون مقدار یک هزار و ۳۳۱ تن انواع کالاهای اساسی، شامل  ۷۸۶ تن برنج، ۳۳۳ تن شکر، ۶۸ تن قند، ۸۴ تن مرغ، ۲۶ تن گوشت قرمز، ۲۶ تن روغن صنف و ۸ تن تخم مرغ  به نرخ دولتی، توسط بازرسان جهاد کشاورزی از طریق واحدهای صنفی در سطح شهرستان توزیع شده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.